قهوه پايدار: انتخاب هاي سازگار با محيط زيست براي قهوه شما
نقش محوري پلاسينگ در انقلاب بزرگ صنعت تبليغات تبليغات ويديويي
چرا کسب و کار خود را به GlobalTechHarbor بسپارید؟
آلبالو پلو
خواص بادام زمینی برای چاقی صورت
پشم سنگ: قلب تپنده ساندویچ پانل
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه چيست؟

حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه چيست؟

زماني كه صحبت از حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه به ميان مي آيد بدون شك شما هم ياد فلزاتي مي افتد كه شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت كه صنعتي كه فرفورژه را توليد مي كند در واقع يك تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد كه با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينكه به طور كامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است كه باب شده است چرا كه تصور عام بر اين بود كه اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور كه استفاده از حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه رو به افزايش است ميتوان گفت كه امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

قيمت حفاظ پنجره آهني فرفورژه

حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده كنيد چرا بايد قيمت حفاظ پنجره آهني فرفورژه را انتخاب كنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟

محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود كه شما در كيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلكه آنچه بايد بدانيد اين است كه قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي كه در زمينه تكنولوژي هاي مربوط به جوشكاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

مزاياي حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه

كيفيت حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. آنچه بايد بدان دقت كنيد اين است كه اين نوع نرده ها هم كم از نرده هاي آهني ندارند. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

اغلب افرادي كه ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده كنند اينطور مي گويند كه اين كار باعث مي شود كه نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يك شكل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است كه شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري كنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ كنيد. هرچند استفاده از اين نوع حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد كند اما هنوز هم عده اي تصور مي كنند كه اشكال آن ها محدود است.

كيفيت حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي كه باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است كه اين نوع محصولات معمولا دارا كيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي كه يك خريدار به آن دقت خواهد كرد نيز همين كيفيت است. در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممكن است كه ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد. البته افزايش استفاده از حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه در سال هاي اخير نشان دهنده اين است كه اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و كيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است كه توانسته اند تا اينجا پيشروي كنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز كنند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://telegra.ph/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%B1%DA%98%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-08-24

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7999606

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/b189f4c18bc

https://healthrelated34.werite.net/preview/muhammadzaid122/68342c48c6cdff439569464a6ea19044d40c6992/2021/08/24/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%B1%DA%98%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

https://certain-cinema-6d0.notion.site/1c0359b0b3fb4e108c75bba838c05156

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20652569

https://justpaste.it/3pjny

https://anotepad.com/notes/3sdk6yr8

http://www.fxstat.com/en/user/profile/muhammadzaid-263226/blog/36112721-

 

 

سرويس و نگهداري آسانسور بايد با چه فاصله اي انجام بگيرد؟

آسانسورها وسايل جالب و پيچيده اي مي باشند و حادثه آفريني آن ها نبايد دست كم گرفته شود. علي رغم اين حوادث، وقتي صحبت از تعمير آسانسور، نگهداري آسانسور و سرويس آسانسور مي شود، خيلي ها با سهل انگاري، نياز به تعمير آسانسور و بازديد و سرويس ماهانه را ناديده مي گيرند.

بااين حال همه قبول داريم كه هزينه تعمير آسانسور و سرويس و نگهداري آسانسور قطعا به هزينه هاي احتمالي جاني آن مي ارزد! البته دور از واقعيت نيست كه تعميركار آسانسور ناكارآمدي كه بر تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر اشراف ندارد مي تواند مردم را به استفاده از خدمات تعمير و نگهداري آسانسور بي رغبت كند.

در اين مقاله با كمك آسانسور مانا سعي داريم به شرح همه چيز درباره تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر و حفظ آسانسور بپردازيم. بعد از خواندن اين اين مقاله متوج خواهيد شد كه براي سالم نگه داشتن آسانسور خود چه كارهايي لازم است انجام دهيد و اطلاعات مفيدي هم درباره هزينه خدمات آسانسور و سرويسكاران خواهيد داشت.

نشانه هاي خرابي آسانسور

از قديم گفته اند نشانه ها حرف هايي براي گفتن به شما دارند! آسانسور، اين بالابر پيچيده مكانيكي، امكان دارد به زبان بي زباني به شما بگويد كه به دكتر و تعمير كار نياز دارم، دردم را جدي بگيريد!
البته با توجه به تفاوت مدل هاي آسانسور هر نوع از آن ها امكان دارد كه به زبان خودش صحبت كند. اما به طوركل، با سه نشانه اعلام نياز به تعمير آسانسور و بالابر بيان مي شود:

آسانسور زياد از كار مي افتد

طول عمر متوسط يك آسانسور 15-20 سال است. پس، از آسانسورهاي واحد هاي قديمي بايد توقع بد كار كردن و از كار افتادن را داشته باشيم؛ جاي تعجبي ندارد كه اين دست از آسانسورها به دفعات ازكار بيفتند.

ازجمله مشكلات رايجي كه بيشتر با آسانسورهاي قديمي تجربه كرده ايد، باز و بسته نشدن صحيح درب ها است. اگر يك بار در هفته با اين مشكل روبرو شديد، بدانيد شايد سرويس آسانسور ساختمان را فراموش كرده ايد و حالا، زمان تعمير و نگهداري آسانسور فرا رسيده و بايد با آسانسور مانا تماس بگيريد.

صداهاي زياد

اگر آسانسورتان حين استفاده صداهاي زيادي از خود توليد مي كند صداهايي كه امكان دارد از موتورخانه، جا به جا شدن ترمزهاي آسانسور، شل شدن قطعات، خوردگي كفشك كابين آسانسور، تنظيم نبودن سيستم پاراشوت و ساييدگي، عدم هم ترازي كابين آسانسور با طبقات، استاندارد نبودن كابين آسانسور و… باشد، اين آژير نياز به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر است. به خصوص اگر سرويس و نگهداري آسانسور درست انجام نشده باشد، ناشنيده گرفتن اين صداها عواقب خوبي به دنبال ندارد؛ سريعا براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

متوقف شدن ميان طبقات

اين اتفاق ازلحاظ امنيتي جديت بسياري دارد. به عنوان مثال فرض كنيد كه آسانسور بالا يا پايين يك طبقه متوقف شود و ساكنين داخل كابين حواس پرت باشند، و يا از قضا، در يك روز پر از كاري تمركز خوبي نداشته باشند، اتفاقات بدي مثل زمين خوردن يا آسيب ديدن امكان دارد رخ دهد. متوقف شدن آسانسور ميان طبقات با گذر زمان بدتر هم خواهد شد. به محض اينكه اين نشانه را دريافت كرديد، به فكر آوردن تماس گرفتن با آسانسور مانا براي تعمير آسانسور يا بالابر خود باشيد.

تغيير سرعت آسانسور

آيا آسانسور تان قبل از ايستادن سرعتش كم مي شود يا ناگهان سرعت مي گيرد؟ آيا وقتي آسانسور از طبقات مي گذرد سرعتش تغيير مي كند؟ هركدام از اين اتفاق ها مي تواند خبر از خرابي قطعي جزئي از آسانسور را دهد. بايد هرچه زودتر براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

زمان انتظار زياد يا توقف هاي ناگهاني

آسانسور شما فقط يك دستگاه مكانيكي نيست، بلكه يك دستگاه الكتريك و الكترونيك است. در صورت افزايش دما و درست كار نكردن سيستم تهويه آسانسور در تابستان، قديمي شدن سيستم كنترلي، اختلالات الكترونيك مدار الكترونيك كنترلي و خرابي سنسورها باعث زمان هاي انتظار زياد و يا توقف هاي ناگهاني آسانسور شود. خرابي آسانسور شما هر علتي كه داشته باشد، تصميم تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر را پشت گوش نيدازيد.

اگر سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهانه صورت گرفته، جاي نگراني ندارد يا حداقل نگراني كم تري دارد، بعيد است كه ناگهان و غيرمنتظره با اين نشانه ها رو به رو شويد يعني ناگهان به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر نياز پيدا كنيد. همين حالا براي مشاوره و رفع ابهامات خود درباره سرويس و تعمير با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   تماس بگيريد.

منبع : اسانسور مانا   asansormana.com

Adjustment Range زاويه تنظيم لنز دوربين مداربسته

Adjustment Range زاويه تنظيم لنز دوربين مداربسته

 

 

يكي از پارامترهاي موجود در مشخصات فني يك دوربين مداربسته زاويه تنظيم يا Adjustment Range است كه در دوربين هاي مختلف دام بولت و .. متفاوت است. اين مشخص نشان ميدهد بدنه دوربين را پس از نصب در چه زوايايي مي توان تنظيم كرد. معمولا بدنه دوربين هاي مداربسته را طوري طراحي مي كنند كه بهترين زاويه گردش را داشته و امكان تنظيم دوربين براي داشتن بهترين تصوير وجود داشته باشد.


هنگام انتخاب نوع و مدل دوربين مداربسته اغلب به تنوع تنظيمات آن در شرايط مختلف دقت مي كنيم. البته هر چه به سمت مدل هاي پيشرفته با قابليت هاي بيشتري مي رويم، اين قابليت ها نيز بيشتر مي گردد اما به طور كلي در هنگام خريد دوربين توصيه مي كنيم به نكات زير در مورد زاويه تنظيم توجه نماييد:

  • بدنه دوربين هاي دام طوري طراحي شده اند كه براي نصب زير سقف مناسب هستند در نتيجه اقدام به نصب آنها بر روي ديوار ممكن است تنظيم كردن آنها را بسيار سخت كند.
  • دوربين هاي بولت براي نصب بر روي ديواري مناسب هستند. به همين دليل تنظيم كردن انها در حاليكه بر روي سقف نصب شوند غيرمنطقي و دشوار به نظر مي آيد.
  • دوربين هاي باكس بر اساس پايه اي كه بر روي ان سوار مي شوند تنظيم مي گردند و ذاتا زاويه تنظيم ندارند.

زاويه ديد در دوربين مدار بسته

يكي از سوالاتي كه بسيار از سوي كاربران مطرح مي گردد اندازه زاويه ديد دوربين مدار بسته است. لذا در ادامه شما را با انواع زاويه ديد آشنا شويم:

 

 

 

چگونه آسانسور را سرويس كنيم؟

آسانسور به عنوان وسيله مكانيكي كه دائما مورد استفاده افراد در همه سنين قرار مي گيريد بايد هميشه مورد بازبيني قرارگيرد تا بتوان از سلامت كامل آن اطمينان حاصل كرد؛ از اين رو سرويس و نگهداري آسانسور در مركز آسانسور مانا يك امر مهم و حياتي به حساب مي آيد.

حال سوالاتي پيش مي آيد :

  1. چگونه بايد آسانسور خود را سرويس كنيم؟
  2. سرويس آسانسور به مهارت خاصي نياز دارد يا همه مي توانند سرويس آسانسور خود را انجام دهند؟

در پاسخ به اين سوالات مي توان گفت، براي تعمير و نگهداري هر وسيله اي مكانيكي كه در اطراف خود مي بينيم علاوه بر آشنايي كامل با وسيله و مكاهمم كارد آن شما بايد در زمينه تعمير و نگهداري اين وسايل آموزش كافي در زمينه هايي هم چون چگونه سرويس كردن آسانسور، تعمير آسانسور و قطعات آن و آشنايي با تابلو فرمان ديده باشيد در غير اين صورت افراد با تعمير و نگهداري وسايل به صورت خود سرانه باعث آسيب رساندن به وسايل و در بعضي از موارد حتي باعث آسيب رساندن به خودشان مي شوند.

عواقب ناشي از عدم سرويس دوره اي

  • خرابي در «رزيستور» هاي تابلو فرمان باعث خرابي «درايو» تابلو فرمان مي شود؛ «درايو» يكي از گران قيمت ترين قطعات آسانسور است.
  • كم شدن روغن «موتور گيريبكس» كه تنها با اضافه كردن روغن در سرويس دوره اي مي توان آن را برطرف كرد، باعث خرد شدن كل «موتور گيريبكس» و از از ميان رفتن آن مي شود. هزينه روغن موتور گيربكس كجا هزينه موتور گيربكس كجا!
  • تنظيم نبودن «فنر گاورنر» كه تنها با يك بازرسي و تنظيم مجدد قابل حل است، باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • كثيف بودن و يا وجود گرد و غبار روي «لقمه هاي پاراشوت»-كه تنها با تميز كردن لقمه ها به صورت منظم در هر بازديد سرويس و نگهداري انجام مي شود- باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • بازييني نكردن «سيم بكسل» باعث مي شود كه افراد متوجه خوردگي «سيم بكسل» نشوند؛ خوردگي «سيم بكسل» باعث ليز خوردن «سيم بكسل» و در آخر سقوط آسانسور مي شود.

چگونه مي توان از مناسب بودن خدمات سرويس و نگهداري آسانسور مطمئن شد؟

سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط افرادي صورت گيرد كه در زمان ايجاد خسارت براي آسانسور و يا رخ دادن حادثه پاسخگو باشند، با توجه به اين موضوع مي توان گفت سپردن سرويس نگهداري آسانسور به اشخاصي كه به طور مستقل كار مي كنند يا به اصطلاح سرويسكاران موتوري كاري اشتباه است.

چون تنها راه ارتباط و درسترسي به اين افراد يك شماره همراه است كه با قطع شدن اين شماره دسترسي شما به سرويسكار هم قطع مي شود، سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط شركت هاي آسانسوري معتبر و با عقد قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور https://asansormana.com/   صورت گيرد.

در غير اين صورت در زمان بروز حوادث همه مسئوليت هاي مالي و حقوقي حادثه بر عهده مدير ساختمان خواهد بود، اين عمر حتي در صورت برخورداري آسانسور شما از خدمات بيمه آسانسور هم صادق است چون هيچ يك از شركت هاي بيمه هيچ غرامتي براي آسانسور هايي كه فاقد قرارداد سرويس و نگهداري مي باشند نمي پردازد.

نتيجه گيري

انجام سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهيانه امري مهم و غير قابل انكار است؛ اما اگر سرويس و نگهداري آسانسور توسط ساكنين ساختمان و يا افراد غير متخصص صورت گيرد مي تواند حوادث غير قابل جبراني را به وجود آورد كه جبران خسارت مالي اين حوادث بر عهده ساكنين و مدير ساختمان است. همين حالا براي سرويس آسانسور خود با آسانسور مانا   https://asansormana.com/   تماس بگيريد

 

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

 

سايبان ها لوازم جانبي عالي براي افزايش سايه و راحتي در داخل و خارج از محل سكونت هستند. به عنوان مثال ، سايبان هاي نصب شده بر روي پنجره ها و درهاي شيشه اي كشويي از فيلتر شدن نور خورشيد در شيشه جلوگيري مي كند. اين به جلوگيري از آسيب ناشي از نور خورشيد به كف و مبلمان كمك مي كند و همچنين انتقال حرارت از اشعه خورشيد را محدود مي كند و دماي داخلي خانه شما را بدون كار اضافي از سيستم تهويه مطبوع ثابت نگه مي دارد. بر اساس همان اصل ، سايبان هايي كه در فضاي باز مانند حياط يا عرشه استخر نصب مي شوند ، از قرار گرفتن بيش از حد در معرض آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش خورشيد براي افراد و مبلمان زير آن جلوگيري مي كند. اين امر به نوبه خود شما را در بيرون از خانه سردتر نگه مي دارد و مبلمان فضاي باز شما را در وضعيت بهتري نگه مي دارد.

 

انواع مختلفي از سايبان وجود دارد كه مي توانيد بر روي ملك شما نصب كنيد ، مانند:

http://bamanbash7.parsiblog.com/Posts/186/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%a8%d8%a7%d9%86+%d9%88+%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa+%d8%a2%d9%86/

    ثابت يا ثابت - اين نوع سايبان معمولاً به طور دائمي به ديوار خانه متصل مي شود و نمي تواند حركت كند.

    قابل جمع شدن - اين نوع سايبان را مي توان به ديوار خانه وصل كرد ، اما مي توان آن را با استفاده از يك ميل لنگ دستي يا يك كنترل موتوري گسترش داد يا جمع كرد و به كاربر اين امكان را مي دهد كه ميزان سايه زير آن ايجاد شود.

    مستقل - اين نوع سايبان نيز قابل جمع شدن است ، اما به جاي اينكه به ديوار متصل شود ، ساختار سايه خاص خود است كه مي تواند در هر نقطه از يك ملك قرار گيرد.

    روكش سايبان - اين نوع سايبان بر روي يك ساختار موجود مانند كلاه فرنگي نصب مي شود. مي تواند ثابت يا جمع شود.

 

اگر مي خواهيد گزينه هاي مختلف سايبان براي خانه خود را كشف كنيد ، به   https://sayehban.co/   مراجعه كنيد. ما در ايجاد سايبان سفارشي براي مشتريان خود تخصص داريم و اطمينان حاصل مي كنيم كه آنها راه حل مناسب سايه را براي نيازهاي سبك زندگي و ترجيحات زيبايي شناختي خود دريافت مي كنند. سايبان ما مي تواند متناسب با ابعاد دقيق شما تعيين شود و در رنگ ها و الگوهاي متعدد موجود است كه مطمئناً نماي بيروني خانه و سليقه شخصي شما را تكميل مي كند.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سايبان هاي سفارشي كه مي توانيم براي خانه شما ايجاد كنيم ، امروز با سايت سايبان برقي منصف     https://sayehban.co/         با ما تماس بگيريد.  

منبع  :   سايبان برقي منصف

http://naranji5.blogtez.com/post62.php

http://khoshmazeh.famblog.ir/post/155

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/863687/

https://checkpointforarts.com/activity/p/622706/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/08/10/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b2%d9%87/

https://ello.co/jackkhan331/post/dwyhutu-uevnlgzenvpmvw

https://vvfit.com/activity/p/1253025/

https://edukite.org/activity/p/1507275/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/430188/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/738441/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_22c5bd4c40a045ec840e2a31ba9f386b/comments

http://coinwatchers.com/forums/p/289719/

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DA%98.jpg

كليد و پريز مدل ارس جديدترين و يكي از آخرين مدل كليد پريز هاي توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز هاي مدل ارس با طراحي بي نظير و جديد در سال 2021 به بازار عرضه گرديد.

در ساخت كليد پريز مدل اَرس از مكانيزم جديد برليان كه به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند استفاده شده است. اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشود .

شركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل اَرس با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%87-%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ارس اين ميباشد كه كليد و پريز مدل ارس همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند.

تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز ارس در رنگ و شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

انواع كليد و پريز ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%AF%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DA%.jpg

كليد و پريز مدل ارس داراي طرح هاي متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز ارس به شرح زير ميباشد :

ارس سفيد:

كليد و پريز ارس سفيد با طراحي مدرن، سادگي و محيط شيك و خاصي را براي شما به ارمغان مي‌آورد كه البته بايد توجه داشت در كنار اين زيبايي داراي مكانيزم بسيار با كيفيتي ميباشد. قاب رويه كليد پريز ارس سفيد به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشدكليد پريز مدل ارس سفيد داراي قيمت بسيار مناسب و ارزان قيمت ميباشد.

ارس طرح متال :

جنس قاب رويه مدل ارس طرح متال از پلي كربنات ميباشد كه توسط آلياژ هاي خاصي روكش و آبكاري شده است و با رنگ براق حس فلز رو براي مصرف كننده تداعي ميكند و همانگونه كه از اسم اين مدل مشخص هست فقط طرح متال ميباشد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگارس مشكي طلايي و ارس طرح متال سيلور براق توليد ميگردد.

بي شك اين مدل از لاكچري ترين مدل كليد پريز هاي توليد شده تا به امروز ميباشدارس مشكي طلايي رو هم مي‌توان در دسته كليد وپريز كلاسيك قرار داد و هم در دسته كليد پريز هاي لوكس و مدرن.

توجه داشته باشيد در اين مدل كليد و پريز ها مي‌توان از مكانيزم هاي اَهرمي نيز استفاده كرد كه زيبايي دو چنداني به اين محصول خواهد داد و با اينكه اين مدل به تازگي به مرحله توليد رسيده است ولي جاي خودش را در ميان مشكل پسندان باز كرده است.

تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشدكليد و پريز ارس با ظاهري زيبا و جذاب مي تواند گزينه بسيار مناسبي جهت ساختمان هاي لوكس و مدرن امروزي باشد. با استفاده از اين مدل كليد پريز اعتبار و زيبايي خاصي به محيط خود افزوده خواهيد كرد.

خريد و قيمت كليد پريز مدل ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل ارس سفيد و ارس مشكي طلايي و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و خريد خودتون رو به صورت آنلاين انجام دهيد.

 

 

آموزش طراحي لباس - دوره طراحي لباس

آموزش طراحي لباس - دوره طراحي لباس

 

به گزارش برنا نيوز طراحي لباس هنري است كه به توليد لباس و ساير لوازم مورد نياز مردم اختصاص دارد. اين هنر شامل يك فرايند بسيار دقيق از انتخاب طرح تا مراحل نهايي دوخت و ارائه لباس است.

اين حرفه به دو قسمت اصلي تقسيم مي شود: 1- دوخت سفارشي 2- پوشاك آماده.

 

طراح لباس

 

گروه هاي مختلف طراحي لباس

 دوره طراحي لباس  ست دوخت سفارشي:

مناسب براي مشتريان خاص مانند هنرمندان و افراد مشهور ، اين لباس ها با توجه به اندازه مشتري ها دوخته مي شوند. اين نوع لباس ها برچسب قيمتي ندارند ، اما براي مشتريان در اين سطح نيازي به چسباندن برچسب قيمت روي لباس نيست. مجموعه لباس هاي دوخت سفارشي سالي دو بار در ماه هاي ژانويه و جولاي ، آغاز فصل جديد مد ، در حداقل 50 طرح لباس شب و روز براي مشتريان نمايش داده مي شود.

دوره طراحي لباس  داشتن ايده و ايجاد خلاقيت يكي از مهمترين ابزارها در زمينه هنر است كه منجر به طراحي مد و لباس جديد مي شود. ايده ها و خلاقيت ها در ذهن همه انسان ها وجود دارد و كافي است روي مساله مورد نظر تمركز كنيد.

طراحان لباس بايد بيشتر از ديگران روي طوفان فكري تمركز كنند و بتوانند اين كار را با ذهني قوي و بهتر انجام دهند. ايده پردازي با تمركز و ديد خوب ايجاد مي شود

 مجموعه لباس هاي آماده:

دوره طراحي لباس  مجموعه لباس هاي آماده بر اساس اندازه هاي استاندارد توليد شده و به عموم عرضه مي شود. اين مجموعه به دليل استفاده از اندازه استاندارد براي توليد انبوه مناسب است. طراحي لباس هاي آماده نيز به دو قسمت مجموعه طراحان و مجموعه توليد انبوه تقسيم مي شود. مجموعه طراح داراي كيفيت بالاتري است و براي تبليغات مجموعه هاي توليد انبوه ارائه مي شود.

فرايند طراحي لباس از عناصر زير تشكيل شده است

 

دوره طراحي لباس  پارچه: بايد با توجه به ظاهر ، احساس و روحيه اكثر مشتريان انتخاب شود. در انتخاب پارچه بايد شرايط اقليمي و فصلي را در نظر گرفت. صدها نوع مختلف پارچه در دسترس طراحان است. براي اطلاعات بيشتر در مورد اين موضوع مي توانيد مقاله نحوه انتخاب و خريد پارچه را مطالعه كنيد.

 چاپ پارچه: در طرح ، رنگها و مضامين انتخاب شده براي چاپ و طراحي پارچه بايد متناسب با فصل انتخاب شوند. در حالت ايده آل ، از زرد روشن در زمستان و رنگهاي تيره در زمستان نبايد استفاده شود. براي مطالعه بيشتر و آشنايي با چاپ پارچه مي توانيد مقاله مربوطه را مطالعه فرماييد

 تزئينات روي لباس: مانند گلدوزي ، گلدوزي ، گلدوزي و ...

الگو: اين ساختار اصلي لباس است. به همين دليل ، طراحي الگو از اهميت ويژه اي برخوردار است و اساساً نقشه قسمت هايي است كه با دوخت لباس ها به هم ايجاد مي شوند.

اندازه گيري: يكي از مهمترين موارد در اين حرفه اندازه گيري است. بدست آوردن الگوي مناسب نيز با اندازه گيري دقيق ارتباط مستقيم دارد.

تحقيقات مد: با مطالعه دقيق روندهاي مد در فصل آينده ، بهترين طراحي را مي توان انجام داد

طراحي لباس چيست؟

ايده هاي طراحي لباس:

خلاقيت در طراحي و خلق لباس با دانش كامل و توانايي استفاده از آن در طراحي و خلق لباس ايجاد مي شود.

هميشه لازم نيست از ابزارهاي بصري براي طراحي لباس استفاده كنيد. گاهي اوقات مي توان يك طرح جديد لباس با مواد اطراف و الهام از اشياء مختلف ايجاد كرد.

به عنوان مثال ، او دامن را با استفاده از برگ درخت و نوع پوشش طراحي كرد.

به

آموزش طراحي لباس طراحان ابتدا بايد هدف خود را مشخص كنند و سپس مانكن را ترسيم كرده و با آگاهي از مواد به دست آمده ، لباس مورد نظر را طراحي كنند.

طراحي مد چيست؟

 

اهميت رنگ در طراحي لباس:

آموزش طراحي لباس  يكي از مهمترين قسمت هاي طراحي لباس انتخاب رنگ است. اهميت رنگ در طراحي لباس بسيار زياد است و يكي از قسمتهاي مهم اين بخش است. رنگ بازتابي از نور است كه به طرق مختلف ايجاد مي شود.

رنگها به خاطر رنگهاي گرم و سرد شناخته مي شوند و يكي از اصول طراحي لباس در فصول مختلف استفاده از اين ويژگي است ، به طوري كه در طراحي لباسهاي فصل سرد بايد از رنگهاي گرم و در طراحي لباسهاي فصل گرم استفاده كنيد.

تركيب رنگي كه در طراحي لباس استفاده مي شود بسيار مهم است و طراح لباس بايد درك خوبي از اين قسمت داشته باشد و هماهنگي خوبي در انتخاب رنگ لباس هاي مختلف ايجاد كند.

آموزش طراحي لباس  در تصوير زير لباس هاي طراحي شده براي كاروان ايران براي المپيك ريو را مشاهده مي كنيد. انتخاب رنگ اشتباه تاثير بسيار بدي در طراحي نهايي دارد.

اهميت رنگ در طراحي لباس

 

آموزش طراحي لباس  دانستن رنگها و تناژهاي مناسب يكي از قسمتهاي آموزشي است كه طراحان لباس قبل از اجرا بايد آن را بياموزند تا بتوانند لباس مناسب را طراحي كرده و توجه مشتريان را به خود جلب كنند.

 

آموزش طراحي لباس  چه كسي طراحي لباس را اختراع كرد؟

اولين طراح مد كه از خياط هاي ساده آن زمان فراتر رفت

 

انواع حفاظ ديوار ( آهني )

انواع حفاظ ديوار ( آهني )

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ ديوار ( آهني )

انتخاب حفاظ آهني بارو در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را گزينش كنيد بايد بدانيد كه به راستي بايد پول بسياري خرج كنيد الي بتوانيد امنيت را لغايت حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه خرج هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در گزينش گونه حفاظ آهني حصار آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار ( آهني ) را حفظ كنيد. بايد در اين گويه گزينش هاي خويش را به دقت بررسي كنيد. بلندي و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين گويه هستي دارد به شما فرمان خواهد داد كه شغل خريد و فروش حفاظ آهني بارو را بسهولت سپريدن دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما مفتوح است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در بيرون از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ آهني حصار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما در ضمن مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

حفاظ ديوار ( آهني ) بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار ( آهني ) را خريداري كنيد مثل تقسيم هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و به راستي حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان باره استفاده پيمان مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت كنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ آهني حصار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. خاصيت هاي گوناگون از آنگونه موارد پايين مي توانند در خريد حفاظ آهني حصار حائز اهميت باشند.

 

نرده فرفورژه آهني راه پله را زيبا و شيك انتخاب كنيد.

نرده پله گرد دوبلكس يكي از عناصر دكوراتيوي است كه براي ساختمان به كار مي رود. براي خانه هاي دوبلكس يا سوبلكس و همچنين براي پله هاي خارج ساختمان شما نياز داريد كه نرده فرفورژه آهني راه پله شيك و زيبايي انتخاب كنيد. نكته مهم ديگر در انتخاب نرده فرفورژه آهني راه پله اين است كه كيفيت قابل قبول داشته باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده راه بايد از متريال با كيفيت و مرغوبي ساخته شده باشد.

نرده فرفورژه آهني راه پله خوب و با كيفيت چندين نقش دارد كه در ساختمان شما ايفا مي كند. در صورتي كه نرده فرفورژه آهني راه پله از متريال خوب و عالي بهره مند شده باشد، ماندرگاي بالايي دارد و رنگ و ظاهر آن بعد از گذر زمان قديمي و كهنه نمي شود. همچنين در صورتي كه از جوشكاري و برشكاري با دستگاه هاي به روز و پيشرفته بهره مند شده باشد نيز خم نشده و قابل برش خوردن نيست. مهمترين وظيفه نرده فرفورژه آهني راه پله اين است كه در برابر نيروهاي وارد مقاومت كند. در صورتي كه نرده از مواد بي كيفيت ساخته شده باشد، تكيه دادن به ان مي تواند خطرات جدي به همراه داشته باشد. نرده فرفورژه آهني راه پله با هدف ايمني هنگام بالا و پايين رفتن پله ها در نظر گرفته شده است. زيرا وجود اين حفاظ ها سبب پايداري افراد مي شود و مانع از سقوط مي شود. بنابراين بايد در خانه هايي كه سالمند يا فرزند كوچك دارند بايد نرده فلزي محكم و با كيفيت را انتخاب كنيد.

نرده فرفورژه آهني راه پله زيبا و مدرن نيز نقش مهمي در دكور خانه شما دارد. در صورتي كه زيبايي و هارموني خانه براي شما اهميت دارد، بايد در انتخاب طرح و رنگ نرده فلزي راه پله دقت كنيد.  قيمت نرده فرفورژه آهني راه پله فلزي نيز امر مهمي است كه در انتخاب شما مي تواند موثر باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده فرفورژه آهني راه پله كه در شركت حفاظ سازه  ساخته مي شود بسيار قيمت مناسبي دارد زيرا براساس نرخ اتحاديه و نهادهاي مصوب نظارتي تعيين مي گردد.

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

تعمير تلويزيون در جنوب تهران با سرويس تي وي

تعمير تلويزيون در جنوب تهران با سرويس تي وي

 نمايندگي تعمير تلويزيون سوني يا ال جي و سامسونگ جنوب براي اطمينان از رضايت شما، بالاترين سطح خدمات حرفه اي و مقرون به صرفه را ارائه مي كند. از جمله خدمات تلويزيون كه در جنوب به صورت تخصصي ارائه مي شود مي توان به نصب و تعمير تلويزيون در محل در جنوب اشاره كرد.

تعمير ال اي دي

تعمير ال سي دي

تعمير تلويزيون

 سرويس تعميرگاه معتبر تلويزيون در جنوب با سال ها تجربه در اين زمينه

تعمير گاه نمايندگي آماده پذيرش مسئوليت تعمير تلويزيون با تعهد كامل مي باشند.

تعمير در منزل يا محل مورد نظر شما با مشخص زمان توسط شما

تعمير سريع و تضميني با قطعات اصل ضمانت دار

? ماه ضمانت خدمات تعمير با پشتيباني ?? ساعته در ? روز هفته

ارسال كارشناس و تعميركار تخصصي تلويزيون در سريع ترين زمان ممكن به محل شما

نمايندگي تلويزيون

نمايندگي تخصصي تعمير تلويزيون طي سال ها تجربه در زمينه سرويس دهي خدمات تعمير تلويزيون به خوبي به اين نتيجه دست پيدا كرده كه تلويزيون در منزل و محل شما از اهميتي خاصي برخوردار بوده و شركت ها و برندها هم براي اين كار همه توان خود را به كار برده اند تا تلويزيونات خود را با بهترين كيفيت توليد كنند و با توجه به آمار فروش و توليد تلويزيون به راحتي مي توان متوجه شد كه اين تلويزيون مورد استقبال مردم واقع شده و همه كساني كه از اين تلويزيونات استفاده مي كنند در خريد بعدي خود مطمئنا به دنبال تلويزيون خواهند گشت چون ما اعتقاد داريم كه توليد تلويزيون با كيفيت نيازي به تبليغات نداشته و همه هزينه هاي هنگفتي را كه در بخش تبليغات نياز به صرف كردن است را در بخش توليد و كيفيت توليد تلويزيون به كار مي بريم.

تعمير تلويزيون

سرويس تي وي با سال ها تجربه در زمينه تعمير برد و انواع تلويزيون از جمله با بهره گيري از كادر متخصص تعمير تلويزيون، آمادگي دارد تعمير تلويزيون هاي شما را در اسرع وقت و با قيمت بسيار مناسب در منزل يا محل شما به عهده بگيرد. وجه تمايز اين نمايندگي از لحاظ فني: تسلط كامل متخصصين به آخرين تكنولوژي ساخت و تعمير انواع تلويزيون است، آناليز و تحليل با بهره گيري از جديدترين تجهيزات تعمير تلويزيون و از طرفي ديگر قيمت بسيار مناسب تعمير و قطعات است.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط سرويس تعمير تلويريون، ارسال نيروي متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نياز به اين شهرستان ها در اسرع وقت، پذيرش كار از همكاران داراي مجوز رسمي و تعمير و فروش برد انواع تلويزيون است.

نمايندگي تلويزيون

خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون ، به دو روش صورت مي گيرد. روش اول مراجعه به نمايندگي تلويزيون و تحويل تلويزيون به متخصصين تعمير تلويزيون SAMSUNG است. در اين روش همه عمليات مورد نياز براي سرويس و تعمير تلويزيون در تعميرگاه صورت مي گيرد. روش دوم، ثبت درخواست «تعمير در محل تلويزيون » توسط دارنده تلويزيون و حضور متخصصين تعمير در محل است.
تعمير تلويزيون چه در محل مورد نظر و چه در نمايندگي آن تلويزيون، تفاوتي نداشته و هر دو سرويس به دست متخصصين مجرب و با كمك پيشرفته ترين تلويزيون هاي روز انجام مي پذيرند. براي كسب رضايت و آسايش خاطر كاربران همه خدمات ارائه شده توسط متخصصين اين نمايندگي، مشمول يك ماه ضمانت و ضمانت كتبي است.

تعمير تلويزيون در منزل

تعمير تلويزيون در منزل براي آن دسته از مراجعيني است كه تلويزيون تلويزيون آن ها دچار مشكل شده و به هر علت امكان جابجايي و تحويل آن به تعميرگاه وجود ندارد.نمايندگي به منظور آسايش خاطر و رفاه حال هموطنان، اين امكان را فراهم كرده است تا در صورت درخواست مراجعين محترم، كادر تعمير و تعميركار اين مركز، براي تعمير تلويزيون منزل ارسال گردند. در اين كارشناسشناسان تعمير خود به محل مورد نظر ارسال شده و همه عمليات مورد نياز براي تعمير و بررسي كامل تلويزيون را انجام مي كنند.

تعميركار هاي ارسالي گروه اي از قطعات و لوازم جانبي تلويزيون مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نياز نسبت به تعويض قطعات خراب اقدام كنند. اين امر سبب صرفه جويي در زمان و سرعت بخشي به روند تعمير تلويزيون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمي براي خريد قطعه مناسب و اصلي رها خواهد كرد. خدمات سرويس تي وي محدود به مورد تعميري خاصي نيست و همه مشكلات و اشكالات مرتبط با انواع تلويزيون را شامل مي شود