قهوه پايدار: انتخاب هاي سازگار با محيط زيست براي قهوه شما
نقش محوري پلاسينگ در انقلاب بزرگ صنعت تبليغات تبليغات ويديويي
چرا کسب و کار خود را به GlobalTechHarbor بسپارید؟
آلبالو پلو
خواص بادام زمینی برای چاقی صورت
پشم سنگ: قلب تپنده ساندویچ پانل
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

معرفي پركاربردترين بلوك هاي ساختماني

معرفي پركاربردترين بلوك هاي ساختماني

 

شهر بتن ارائه دهنده بلوك هاي با كيفيت

 

بلوك هاي سيماني از جمله پركاربردترين مصالح ساختماني هستند كه براي ساخت هرگونه سازه اي مورد استفاده قرار مي گيرند. بلوك ها انواع متغيري دارند و هر يك از انواع آن ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و در بخش هاي مختلفي از ساختمان مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بلوك ها معمولا از تركيب: ماسه، سيمان، آب و سنگدانه هاي ريز ساخته مي شوند كه مقاومت مناسبي داشته و به دليل ابعاد بزرگتري كه نسبت به آجر دارند سرعت ساخت و ساز را نيز افزايش خواهند داد. اما آيا تمامي انواع بلوك ها مناسب هستند؟ طبيعتا هريك از بلوك ها به منظور استفاده خاصي توليد مي شوند و انتخاب هركدام از آنها بستگي به محل و نوع استفاده شما دارد. كيفيت بلوك سبك حرف اصلي را در خريد خواهد زد و به همين دليل در هنگام خريد حتما بايد از كيفيت و دوام بلوك اطمينان داشته باشيد تا با خيال راحت تري از آنها استفاده كنيد. به هيچ‌ وجه قيمت سيمان را به عنوان مولفه اصلي خريد در نظر نگيريد و جنس خوب است كه قيمت دارد و براي جنس هاي نامرغوب قيمت هاي ارزان نيز گران هستند!  شهر بتن به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به توليد باكيفيت ترين انواع بلوك هاي سيماني نموده و با خريد آنها مي توانيد با اطمينان كامل ساخت و ساز خود را آغاز كنيد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم.

 

 

b1_wc3w.jpg

 

 

انواع بلوك سيماني

بلوك هاي سيماني را مي توان از جنبه هاي مختلفي به انواع متفاوت دسته بندي نمود. يكي از اين موارد، ميزان اندازه بلوك ها خواهد بود. اما اصلي ترين موردي كه باعث تفكيك بلوك ها مي شود نوع ساختار آنها است. برخي از بلوك ها داراي محفظه هاي تو خالي هستند و اين محفظه در برخي از آنها بزرگ و در برخي كوچكتر است. برخي از انواع بلوك ها نيز ساختاري شبكه اي دارند و مي توانيد آنها را در سايز هاي مختلف مشاهده كنيد. اما مواد اوليه اي كه در ساخت بلوك مورد استفاده قرار مي گيرد حرف نخست را در تمايز بلوك ها خواهد زد. كارخانه هاي بلوك سازي در سطح كشور بسيار زياد هستند اما آيا مي توان به تمامي آنها اعتماد كرد؟ اصلي ترين موردي كه سبب افزايش دوام بلوك ها مي شود تناسب ميان مصرف سيمان و ماسه است و اين مهم برخلاف تصور بسياري از مردم خواهد بود كه شهر بتن اين مورد را رعايت مي كند.

 

بلوك aac چيست؟

بلوك هاي aac از جمله پركاربردترين انواع بلوك هاي ساختماني هستند. اين بلوك ها ساختاري ? تكه دارند و هيچگونه شبكه اي در آن وجود ندارد. به عبارتي بلوك‌ aac سايز بزرگ آجر به شمار مي روند. اين بلوك از تركيبات: آهك، سيليس، پودر آلومينيوم، ماسه و سيمان ساخته مي شود. كليه اين مداد با يكديگر تركيب شده و داخل دستگاه ريخته مي شوند. قيمت بلوك aac با توجه به نوع آن و قيمت سيمان و قيمت بتن آماده متفاوت است. اين دستگاه دماي مواد را به ??? درجه سانتي گراد و فشار را به ?? بار خواهد رساند تا خوب جمع شود. سپس نوبت به بريدن بلوك ها خواهد رسيد و به همين دليل بلوك هاي aac در انواع اندازه هاي مختلف ارائه شده اند. توجه داشته باشيد كه بلوك هاي aac ضخامت هاي مختلفي نسبت به يكديگر دارند اما استحكام پاييني داشته و به همين دليل معمولا براي ديوار هاي غير باربر استفاده مي شوند.

 

 

 

 

 

قيمت بلوك aac

بلوك aac به دليل ذرات هوايي كه در داخل خود دارد عايق صوتي و حرارتي است. به همين دليل مي تواند از هدر رفتن انرژي جلوگيري كرده و از اين نظر باعث كاهش هزينه ها شود. اما قيمت بلوك aac چگونه است؟ در حالت كلي نمي توان قيمت دقيقي براي هيچ يك از انواع بلوك ها ارائه كرد چرا كه قيمت سيمان متغير بوده و عوامل متعددي بر تعيين آن تاثير خواهند گذاشت. از جمله مهمترين موارد تاثيرگذار بر ميزان قيمت بلوك aac مي توان به ابعاد آن اشاره كرد. هرجه بلوك ها ضخامت بيشتري داشته باشند قيمت آن نيز گران تر خواهد بود و برعكس. مواد اوليه اي كه در ساخت بلوك مورد استفاده قرار گرفته است بيشترين تاثير را بر تعيين ميزان قيمت بلوك ميگذارد. در حالت كلي قيمت بلوك aac در مقايسه با ساير انواع بلوك ها بالاتر خواهد بود چرا كه مزيت هاي بسياري از جمله زيبايي و عايق بودن دارد. براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد

 

بلوك clc چيست؟

بلوك هاي clc نيز ساختاري مشابه با aac دارند. اين نوع بلوك ها نيز از جمله بلوك هاي سبك شناخته شده و مواد اوليه آن: ماسه، سيمان، آب و سيليس است. البته مقداري فوم نيز به داخل آن تزريق مي شود. كه قيمت بلوك clc با توجه به انواع مختلف آن متفاوت است.  بلوك هاي clc معمولا در ضخامت ?? سانتي متر برش داده مي شوند و از آنها مي توان در انواع بخش هاي مختلف ساختمان استفاده نمود. عايق بودن، اصلي ترين ويژگي اين بلوك ها است. اين نوع بلوك يكي از بهترين عايق هاي صوتي و حرارتي بوده و با استفاده كردن از آن طبق ماده ?? قانون ساخت ساختمان، ديگر نيازي به استفاده از عايق نيست. بلوك clc هم وزن سازه را كاهش داده و هم باعث كاهش ميزان بار وارده بر ستون ها خواهد شد. همچنين اين بلوك ها به دليل وزن كمي كه دارند در برابر زلزله مقاوم تر بوده و ميزان تلفات را نيز كاهش خواهند داد. اين بلوك خطر آتش سوزي نيز نخواهد داشت. همچنين شما مي توانيد در وب سايت ما اقدام به خريد سيمان رنگي نماييد.

 

 

 

 

 

قيمت بلوك clc

همانطور كه در بخش هاي قبل نيز به آن اشاره شد براي قيمت بلوك ها نمي توان رقم دقيقي در نظر گرفت. شركت هاي مختلف هريك قيمت متفاوتي براي محصولات توليدي خود ارائه مي كنند و در برخي مواقع اين تفاوت قيمت بسيار چشمگير است. شهر بتن يكي از كارخانه هاي توليد انواع محصولات بتني است كه در طول دوره فعاليت خود توانسته رضايت بسياري را نسبت به خود جلب نمايد. يكي از مهمترين ويژگي هاي شهر بتن، ارائه بهترين خدمات با هزينه هاي مناسب است و مي توانيد بهترين و باكيفيت ترين محصولات را با قيمت هاي ارزان خريداري نماييد. با مراجعه به وب سايت شركت مي توانيد كليه خدمات آن از جمله قيمت امروز سيمان را مشاهده كرده و براي خريد بلوك، بر روي آيكون بلوك كليك كنيد. در اين بخش اطلاعات كاملي از انواع بلوك هاي aac, clc و... نمايش داده مي شوند و پس از مقايسه قيمت بلوك سيماني و ديگر محصولات و مشخصات آن ها مي توانيد نسبت به خريد اقدام كنيد. فراموش نكنيد كه براي بتن ريزي نياز به مواد افزودني مختلفي داريد به همين منظور توصيه مي كنيم قيمت محصولاتي مانند قيمت روان كننده و قيمت زودگير كننده بتن را در سايت ما بررسي نماييد.

هبلكس به يك نوع بتن متخلخل مي گويند كه در ساختمان ها قابل استفاده و كاربرد دارد. مقاومت فشاري بالا و وزن پايين از مزاياي هبلكس است. لوله گذاري و سيم كشي ساختماني كه در آن از هبلكس استفاده شده به راحتي انجام مي پذيرد چون هبلكس به راحتي توسط اره برش خورده و ميخ و پيچ به راحتي در ان فرو مي رود. مقاومت بالاي هبلكس در مقابل اتش بسيار مورد توجه قرار گرفته. عايق بسيار مناسب حرارت و صدا از محسنات بلوك هبلكس است. با توجه به قانون جديد تصويب شده  كه عايق بودن ساختمان ها  را در نظر گرفته چنانچه از هبلكس براي ديوارها استفاده گردد، ديگر نياز به عايقكاري مجدد نيست.

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

بررسي انواع آجر اصفهان در صنعت ساختمان سازي

بررسي انواع آجر اصفهان در صنعت ساختمان سازي

 

در حال حاضر آجر مهم ترين مصالح ساختماني محسوب مي گردد. از گذشته هاي دور تا به امروز آجر اصفهان بيشترين كاربرد را در ساخت و ساز داشته است. انواع آجر اصفهان بر اساس ويژگي هايي مانند تركيب شيميايي ، رنگبندي و كاربرد طبقه بندي مي كنند.

 

شناخت انواع آجراصفهان در ساختمان سازي و ابعاد آن‌ها

 

آجر لعابي

لعاب كاري يكي از روش هاي روكش كاري آجر است كه آن را در برابر عوامل مختلف محافظت مي نمايد. ممكن است آجر در معرض رطوبت، فرسايش، هوازدگي، مواد شيميايي و تغييرات آب و هوايي قرار گيرد، اما لعابي كه سطح آن را پوشش مي دهد، نقش لايه محافظ را ايفا كرده و عمر آن را طولاني مي كند.

آجر لعابي در رنگ هاي متنوع و ابعاد گوناگون توليد و به بازار عرضه مي شود. از اين رو مي توان از آن در تزئين دكوراسيون داخلي و بيروني ساختمان استفاده كرد. اين آجرها با رنگ هايي نظير آبي، قرمز، نارنجي، قهوه اي و سورمه اي لعاب داده مي شوند و زيبايي بي نظيري به فضا مي بخشند.

اين آجرها بيشتر در طراحي هاي سنتي كاربرد دارند. لعاب كاري، مقاومت آجر را بالا مي برد و آن را از آسيب هاي احتمالي حفظ مي كند. قيمت آجر لعابي به نسبت آجر معمولي گران تر است.

 

در قسمت ساختمان سازي‌ آجر به دو دسته تقسيم مي‌شود: آجرهاي فشاري، آجرهاي ماشيني

 

آجرهاي فشاري

اين نوع آجر براي كليه كارهاي ساختماني مانند گري چيني (ديوارهاي باربر، ديوارهاي حايل، تيغه چيني)، طاق ضربي و موارد ديگر مناسب است. به علت ناصاف بودن سطوح آن به آجر گري معروف است و ديوار‌چيني با اين نوع آجر را گري چيني مي‌نامند.

دليل نام گذاري آن هم اين است كه، گويا در ابتداي توليد اين نوع آجر خشت با دست زده مي‌شد و با فشار دست و انگشتان كارگران خشت زن، گوشه‌هاي قالب به وسيله گل بر‌مي‌گرديد كه به اين علت، آن را آجر فشاري ناميدند.

 

انواع آجرهاي فشاري نيز شامل موارد زير مي باشند:

 

آجر سبز: آجر سبز از نوع فشاري بوده كه در كوره حرارت بيشتري ديده و رنگ آن كبود و كم‌رنگ يا سبز شده است. به علت پخت زياد بسيار مقاوم، محكم و بادوام است. اين نوع آجر در جاهايي كه نياز به مقاومت بيشتري مي‌باشد مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

آجر خام در اثر كمي حرارت رنگش تغيير يافته ولي نامرغوب بوده و نبايد در آجر‌چيني از آن استفاده كرد. اين آجر در كوره‌هاي آجرپزي مجددا در همان جاهاي قبلي خود چيده مي‌شود. چون اولين بار در ايران از آجر فشاري توسط روس‌ها در ساخت سربازخانه‌ها مورد استفاده قرار گرفت، به نام قزاقي معروف شده است.

 

آجر ماشيني: آجر ماشيني شبيه آجرهاي قزاقي و به رنگ‌هاي قرمز و سفيد بوده و در نماسازي مصرف مي گردد. تفاوت آن با آجر فشاري در جنس سفال و سوراخ‌هايي است كه باعث سبكي آجر و چسبندگي مناسب با ملات مي‌شود. اين آجرها داراي گوشه‌هاي تيز و سطوح صاف هستند. آجر رنگي با اضافه كردن اكسيد فلزات تهيه مي‌شود.

اگر موقع چيدن آجر در كوره پخت به صورت چپ و راست روي هم چيده شوند آجر ابلق تهيه شده و روي آجر رگه‌هاي رنگي مورب ديده مي‌شود كه در نماسازي زيباست. با توجه به رنگ، آن‌ها را نام‌گذاري كرده‌اند مثل آجر پهن رنگي و سفيد.

 

آجرهاي ماشيني در ابعاد مختلف توليد مي‌شوند كه عبارتند از: آجرهاي ماشيني و يا سوراخ‌دار كه روي سطح آن ? يا ?? سوراخ به قطر ? سانتي‌متر موجود است.

جنس اين آجرها نسبت به آجر فشاري شكننده‌تر بوده و خاصيت مكندگي آب آن نسبت به آجر فشاري كم‌تر است.

 

آجرهاي لعاب دار

همان‌طور كه از اسم آن پيداست سطح آن مانند ظروف سفالي لعاب‌كاري مي‌شود، در اندازه‌هاي مختلف و شكل‌هاي گوناگون جهت مصارف زيادي ساخته مي‌شود.

 

موارد استفاده آجرهاي لعاب دار: موارد استفاده آجرهاي لعاب‌دار در نماسازي، كاشي‌كاري، كف‌سازي و كنار باغچه و قرنيز ديوارها مي‌باشد. در مساجد و حسينيه‌ها از آن‌ها استفاده‌ي زيادي مي‌شود از جمله: كتيبه هاي اطراف ساخت محراب، گنبد و سردرها و بسياري موارد ديگر.

 

آجرهاي سفال مجوف ديواري

آجرهاي مجوف از جنس سفال بوده، داراي سوراخ‌هايي هستند كه ضخامت جداره‌هاي آن حدود ? ميلي‌متر مي‌باشد و در ضخامت‌هاي مختلف به صورت مكعب مستطيل ساخته مي‌شوند.

موارد استفاده: چون آجرهاي سفال مجوف به صورت تو خالي مي‌باشند و غير باربر هستند، از آن‌ها در ديوار‌كشي انواع پارتيشن و جدا كننده‌ي فضاهاي غيرباربر استفاده مي‌شود. عايق حرارتي، صوتي و رطوبتي مناسبي در ساختمان مي‌باشند. آجرهاي مجرف ديواري از جنس ماسه سيمان هم توليد مي‌شوند.

 

آجر سفال سقفي

اين آجرها كه در بنايي به نام بلوك سقفي معروف هستند، به پهناي ?? سانتي متر و ارتفاع ?? يا ?? سانتي متر هستند. اين آجرها داراي لبه مخصوصي مي‌باشند كه روي تيرچه قرار مي‌گيرند و مانند آجرهاي سفال در كارخانه تمام اتوماتيك تهيه مي‌شوند. اين آجرها براي پوشاندن سقف‌هايي كه با تيرچه بتني اجرا مي‌شوند مورد استفاده قرار مي‌گيرند و عايق صدا و حرارتي خوبي هستند.

 

آجرهاي ماسه آهكي

آجرهاي ماسه آهكي داراي سطوحي صاف و در رنگ‌هاي گوناگون تهيه مي‌گردند و ابعاد آن اندازه آجرهاي رسي مي‌باشد و از جنس ماسه و مقداري آهك است.

موارد مصرف: در مصرف با آجر معمولي فرقي ندارد و مقاومت فشاري بيشتري نسبت به آن دارد. بيشتر در فرش كف و پله‌هاي داخلي ساختمان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

آجرهاي بتني

آجرهاي بتني به شكل ها و اندازه هاي گوناگون، از ماسه سيمان و به وسيله ماشين آجر زني دستي يا ماشيني توليد مي‌شوند.

موارد مصرف: آجرهاي بتني به علت تنوع در شكل و رنگ در آجر فرش محوطه سازي (حياط، پياده رو خيابان و پارك‌ها) مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 

آجرهاي نسوز

از آجرهاي نسوز به دليل مقاومت حرارتي بالا، در پوشش دروني كوره هاي صنعتي استفاده مي‌شود. آجرهاي نسوز انواع مختلفي دارند. با توجه به نوع ماده استفاده شده در تركيبات آن‌ها، گستره‌هاي مختلفي را تحمل مي‌كنند. تا دهه ???? از كربن و خاك نسوز براي پوشش كوره‌ها استفاده مي‌شد، اما امروزه با ساخت انواع آجرهاي نسوز از آن‌ها در پوشش داخلي كوره استفاده مي‌شود.

منبع :  

 

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/f44c1575-8f13-16e2-36d1-a1708cfdb120/c5923bb90b2f94590174b5211f281b11

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/10/-/2096709

https://infosite.siterubix.com/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%d8%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d9%88-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a2%d8%ac%d8%b1-%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b2/

https://www.pawer.global/activity/p/295841/

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/269715

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9717829

https://www.dailystrength.org/journals/khrbrd-ajr-lftwn-qymt-ajr-lftwn-sfhn

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/pt87?k=66131d44a3b15704609a7cc3956b68f2

https://sites.google.com/view/enthusiastic-about/home

https://www.pedicure.com/activity/p/440850/

 

 

روش هاي سنتي و مدرن براي تعيين جنسيت فرزند شما

روش هاي سنتي و مدرن براي تعيين جنسيت فرزند شما

از زماني كه خانم‌ها جواب مثبت تست بارداري‌شان را مي ‌گيرند، شوق زيادي براي تعيين جنسيت بچه دارند. يكي از مراحل پرهيجان و خاص هر انساني مي ‌تواند بچه دار شدن باشد. مطمئنا حدس زدن جنسيت فرزند براي مادرها و پدرها مي‌ تواند بسيار  هيجان‌ آور  باشد. همانطور كه مي ‌دانيد تا قبل از سه ماهگي، تعيين دقيق جنسيت با هيچ دستگاهي امكان پذير نيست اما روش ‌هايي وجود دارند كه با استفاده از آن ها مي‌توان تا حدي در مورد تعيين جنسيت جنين حدس‌ هايي زد.  به همين دليل گروه پروماگ قصد دارد اطلاعاتي را در مورد حدس زدن جنسيت بچه قبل از سه ماهگي در اختيار شما قرار دهد.

روش ‌هاي تعيين جنسيت جنين

به طور كلي روش ‌هاي متعددي براي تعيين جنسيت جنين وجود دارد برخي از روش ‌ها مدرن و كاملا علمي هستند و برخي از روش ‌ها هم از اجدادمان به عنوان روش ‌هاي سنتي به ما رسيده ‌اند.

روش هاي مدرن تعيين دقيق جنسيت

?. آزمايش غير تهاجمي NIPT

آزمايش غير تهاجمي كه با نام آزمايش غربالگري نيز شناخته مي ‌شود يكي از روش‌ هاي جديدي است كه از طريق نمونه گيري از خون انجام مي ‌شود. در اين آزمايش، در  سه الي چهار ماهگي بارداري آزمايشگاه نمونه‌ اي از خون مادر تهيه مي‌كند تا  از عدم وجود سندرم يا مشكل خاصي مطمئن شود. علاوه بر اين در اين آزمايش براي تعيين جنسيت جنين نيز استفاده مي ‌شود.

?. آزمايش ويروس كوريوني (CVS)

نمونه برداري از ويروس كوريوني (CVS) نيز در هفته‌هاي ?? الي ?? بارداري انجام مي‌ شود. براي انجام اين آزمايش از جفت نمونه برداري انجام مي ‌شود تا از نبود ناهنجاري كروموزومي اطمينان حاصل شود.

?. آزمايش آمينوسنتز

در تست آمينو سنتز سوزني از طريق شكم به رحم وارد و از مايع اطراف جنين نمونه برداري مي شود. با استفاده از اين آزمايش مي‌توان مطمئن شد كه جنين هيچ مشكل كروموزومي ندارد. علاوه بر اين اين آزمايش به طور دقيق مي تواند جنسيت جنين را مشخص كند.

روش‌ هاي سنتي براي تعيين جنسيت جنين

همانطور كه گفتيم، قبل از سه‌ ماهگي امكان تعيين دقيق جنسيت با هيچ دستگاه و آزمايشي وجود ندارد اما از آنجا كه مادران و پدران شوق وصف نشدني براي دانستن جنسيت جنين دارند، مي‌ توانند از روش‌ هاي سنتي استفاده كنند. فراموش نكنيد كه اين روش‌ها پايه و اساس علمي ندارند و انجام آن ها در كنار همسرتان مي ‌تواند خاطرات خوشي از دوران بارداري براي شما به جا بگذارد.

?. تغيير چهره

احتمال درست بودن: خيلي پايين

يكي از روش‌ هايي كه  تا حدي به تعيين جنسيت كمك مي كند، تغيير چهره است. با شروع دوران بارداري چهره مادران دستخوش تغييراتي مي‌شود. معمولا اگر اين تغيير چهره باعث شود شما زشت‌ تر به نظر برسد يا بيني شما بزرگتر شود، يعني فرزندتان يك دختر دوست داشتني و زيباست. اما اگر پوستتان شفاف و صورتتان زيبا شود، يعني فرزدن پسر خواهيد داشت.

?. تست مزه براي تعيين جنسيت

احتمال درست بودن: خيلي پايين

يكي ديگر از روش ‌هاي تعيين جنسيت ميل شما به مزه ترش يا شيرين است. اگر تمايل به خوردن شيريني داشته باشيد، فرزندتان دختر و اگر تمايل به ترشي داشته باشيد، فرزندتان پسر است.

?. شكل شكم

احتمال درست بودن: خيلي پايين

معمولا گفته ‌هاي سنتي مادربزرگان نشان مي دهد كه شكمي كه رو به جلو برجسته باشد، نشان از فرزند دختر و شكم ‌هايي كه رو به پايين‌ هستند، نشان از فرزند پسر دارند.

?. حالت تهوع

احتمال درست بودن: خيلي پايين

داشتن حالت تهوع جزء جدايي ناپذير دوران بارداري است. اگر در سه ماه اول بارداري حالت تهوع شما را كلافه كرده است، بايد بدانيد فرزندتان دختر است؛ و اگر خلاف اين موضوع در مورد شما صدق مي‌كند، فرزندتان پسر است.

?. ضربان قلب براي تعيين جنسيت

احتمال درست بودن: خيلي پايين

به طور كلي باور افراد سنتي بر اين است كه اگر ضربان قلب جنين ??? بار در دقيقه باشد، فرزند دختر و اگر كمتر باشد، فرزند پسر خواهد بود.

?. جوش روي صورت

احتمال درست بودن: خيلي پايين

داشتن جوش، نه تنها در دوران بارداري بلكه در هيچ دوره ديگري اصلا خوشايند نيست. اما به گفته برخي، جوش‌ هاي بارداري مي توانند به تعيين جنسيت جنين كمك كنند. معمولا باور بر اين است كه مادران بارداري كه جوش زيادي مي‌ زنند، فرزندشان دختر و مادراني كه پوست شفاف و صافي دارند، فرزند پسر دارند. 

?. تغيير در اندازه سينه‌ هاي مادر

احتمال درست بودن: خيلي پايين

در دوران بارداري تغييرات زيادي در سينه ‌هاي مادر ايجاد مي‌شود و برخي بر اين باورند كه از اين تغييرات مي توان براي تعيين جنسيت جنين استفاده كرد. بر اين اساس، اگر سينه سمت چپ مادر باردار بزرگتر باشد، يعني فرزند او پسر است. به طور متقابل اگر سينه راست بزرگتر باشد، يعني فرزند شما دختر است.  

سخن آخر

به طور كلي، اگر واقع بين باشيد متوجه خواهيد شد كه استفاده از روش‌هاي سنتي مي توانند جنبه تفريح داشته باشند و كمكي به تعيين دقيق جنسيت نخواهند كرد. همه مادران مجبور هستند براي رسيدن به پاسخ براي تعيين جنسيت فرزندشان، تا سه ماهگي صبر كنند و از طريق آزمايش‌هاي علمي و مدرن دختر يا پسر بودن جنينشان را به طور قطع تشخيص دهند.

منبع وب سايت : https://www.proomag.com

 

 

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

 

امروزه‌، استفاده از درب هاي ضد سرقت بسيار معمول و رايج شده. واقعا دليل اين همه عرضه و تقاضا براي خريد و فروش درب هاي ضد سرقت چيست؟! چه نوع درب هاي ضد سرقتي وجود دارد و اصلا آيا مي توان بدون صرف وقت و هزينه هاي كلان درب ضد سرقت مورد نظر را سفارش داد؟! با ما تا انتهاي مطلب همراه باشيد تا جواب تمامي پرسش هاي خود درباره ي درب ضد سرقت را دريافت كنيد!

 

 

 

تفاوت درب ضد سرقت و درب معمولي

 

فرق اصلي و اساسي درب هاي ضد سرقت نسبت به درب هاي معمولي، استحكام، دوام، ماندگاري و مقاومت آن ها است‌. سرقت و دزدي از خانه هايي كه درب آن ها معمولي است،‌ كاري بسيار راحت و آسان مي باشد. چرا كه به راحتي درب هاي معمولي را شكست و وارد خانه شد! اين در حالي است كه شكستن درب هاي ضد سرقت تقريبا غير ممكن است! براي مثال براي باز كردن قفل درب ضد سرقت فلزي فقط بايد كليد همان درب را داشته باشيد. حتي اگر بخواهيد اين نوع درب را بشكنيد به ساعت ها زمان نياز داريد، البته اگر بتوانيد!! براي افزايش طول عمر درب هاي ضد سرقت كافي است هر چند وقت يكبار با پارچه ي تميز آغشته به پارافين آن را تميز كنيد تا سال ها برايتان عمر كنند.

 

 

 

انواع درب هاي ضد سرقت

 

درب هاي ضد سرقت انواع مختلفي دارند و بر اساس جنس مواد سازنده ي آن ها، ساختار و لايه فلزي شان،‌ تقسيم بندي مي شوند. مهم ترين درب هاي ضد سرقت عبارتند از: درب هاي ضد سرقت چوبي (گردو، راش و...) ، رويه فلزي، كامپوزيتي، روكش HDF،روكش pvc، روكش راش، روكش ضد خش

 

 

خريد درب ضد سرقت در سايت درب دُرسي

 

با توجه به همه گيري ويروس كرونا، مسلما رفت و آمد به بيرون از منزل حتي براي خريد هاي مهمي مثل درب ضد سرقت هم خطرناك است و توصيه نمي شود! اما نگران نباشيد! چرا كه مجموعه ي دُرسي با ايجاد اين سايت توانسته كمك‌ بسيار بزرگي به شما در جهت خريد درب ضد سرقت مورد نظرتان كرده است. به راحتي مي توانيد درب ضد سرقت مورد نظر خود را سفارش داده و در كمترين زمان ممكن دريافت كنيد!

البته، در حال حاضر، دُرسي هيچ گونه فعاليت توليدي ندارد اما با تكيه بر سابقه طولاني در پخش درب ضد سرقت، همكاري با انواع شركت هاي توليدي و همچنين توان خريد بالا و عقد قرار داد هاي توليد طولاني مدت درنهايت محصولي با كيفيت بالا و قيمت ارزان و بصرفه را به مشتريان خود در سراسر كشور ارائه مي كند.

جهت خريد درب ضدسرقت ارزان به سايت دُرسي مراجعه كنيد

 

فروش اقساطي خودرو

به گزارش خبرگزاري موج، براي داشتن يك زندگي مرفه و پر آسايش، مؤلفه‌هاي بسياري اثرگذار هستند كه يكي از آنها، داشتن يك خودرو شخصي است. داشتن خودرو شخصي يكي از مواردي است كه مي‌تواند كيفيت و رفاه زندگي اشخاص را افزايش دهد. افراد براي رفت و آمد سريع‌تر درون شهري و برون شهري، به يك خودرو نياز دارند. وضعيت اقتصادي، تورم و گراني شديد باعث شده است برخي از مردم توانايي خريد يكباره خودرو را از دست بدهند. اين واقعيت جامعه است كه بسياري از افراد نمي‌توانند مبلغ مورد نياز براي خريد يك خودرو را به يك باره پرداخت كنند. در چنين شرايطي، مراجعه به مراكزي كه به امر فروش اقساطي خودرو مي‌پردازند مي‌تواند انتخاب بسيار خوب و كمك كننده‌اي باشد. اما بابد دانست كه در هر امري، پيدا كردن بهترين شرايط و بهترين مركز پيش از مراجعه بسيار اهميت دارد، اقدامي كه مي‌تواند سبب مزاياي مادي نيز شود. به همين جهت، امروز قرار است به شما يك مركز فروش اقساطي خودرو معرفي كنيم، مركز فروشي كه به داشتن بهترين شرايط در اين زمينه معروف است. در ادامه با شرايط و ويژگي‌هاي شركت فعال و موفق سايا خودرو در امر فروش اقساطي خودرو آشنا خواهيد شد.

f1_ygns.jpg

اقساط كم با هزينه مناسب

اگر سري به شركت‌هاي فعال در زمينه فروش اقساطي خودرو بزنيد متوجه خواهيد شد كه حداقل مبلغي كه براي پرداخت قسط در نظر مي‌گيرند نيز باز مبلغ قابل توجهي است كه بسياري از افراد توانايي پرداخت آن را ندارند. بسياري به دليل بالا بودن قيمت قسط‌ها نيز قيد خريد اقساطي خودرو را نيز به كل مي‌زنند و مجبور مي‌شوند براي هميشه بي وسيله باقي بمانند. در ميان بازار چنين شركت‌هايي، شركت‌هايي نظير سايا خودرو نيز وجود دارند كه حداقل‌هايي نزديك‌تر به حداكثرهاي جامعه را در نظر مي‌گيرند تا افراد با بودجه كم نيز بتوانند به خودرو مورد علاقه‌شان برسند. مراعات جيب مشتريان را كردن، از ويژگي‌هاي جالب توجه سايا خودرو است كه در مورد همه محصولات اين شركت صدق مي‌كند و فروش اقساطي پژو پارس دوگانه و ساير محصولات اين شركت تحت آن، باعث شده است بسياري به آرزوي خود در مورد خريد خودرو شخصي برسند.

انعطاف‌پذيري در امر پرداخت

همان طور كه گفته شد در سايا خودرو اقساط مناسبي را براي خودروها در نظر مي‌گيرد اما از آن بهتر اين است كه، همين اقساط كم مقدار نيز مي‌توانند با توجه به بودجه و شرايط مشتريان تنظيم شوند در حالي كه در ساير مراكز فروش اقساطي خودرو چنين چيزي ممكن نيست. معمولاً در آنجا شما با اقساط از پيش تعيين شده‌اي رو به رو خواهيد شد كه غالباً امكان تغيير را هم ندارند و در صورت عدم توانايي پرداخت آنها، بايد قيد خريد خودرو را بزنيد و هيچ ملاحظه‌اي در مورد بودجه و شرايط شما در نظر گرفته نخواهد شد اما در سايا خودرو مي‌توانيد با شرح شرايط و توان پرداختتان، اقساطي مناسب‌تر نظيم كنيد تا در پرداخت دقيق و به موقع آنها به هيچ مشكلي برنخوريد و از اين جهت در آسايش و راحتي باشيد.

دارا بودن مجوزهاي لازم

اين كه افرادي به نام كلاهبردار در هر جامعه‌اي وجود دارند مسئله‌اي غيرقابل انكار است. دادگاه‌ها امروزه پر هستند از افرادي كه اصطلاحاً مال باخته ناميده مي‌شوند اما برخي از آنها حاصل تلاش و كار كردن در كل مدت زمان زندگي‌شان را به غفلت و سرسري گذشتن از مسائل مهمي نظير محتاط عمل كردن باخته‌اند. يكي از موارد شايع كلاهبرداري، همين مسئله فروش اقساطي خودرو است. افرادي با دست و پا كردن يك شركت ظاهري، شروع به فروش اقساطي و حتي نقدي خودروهايي مي‌كنند كه وجود خارجي ندارند. افراد بسياري با فريب خردن از ظاهر شركت و فروشندگان به ظاهر مشتري پسند، مبلغ هنگفتي را به عنوان پيش پرداخت به آنها تقديم مي‌كنند و به انتظار خودرويي مي‌نشينند كه هيچوقت وجود نداشته است. از انجام چنين اتفاقي مي‌توان از طريق چك كردن مجوزهاي شركت‌ها جلوگيري كرد. اما بدانيد كه شركت سايا خودرو، يكي از بهترين‌ها در زمينه فروش اقساطي انواع خودرو نظير فروش اقساطي ساينا، داراي تمامي مجوزهاي لازم است تا خيال مشتريان عزيز را از همه جهت راحت كند تا بتوانند بدون نگراني جهت خريد خودرو به آن مراجعه كنند و خودرو مورد نظرشان را ابتدا دريافت كرده و سپس پيش پرداخت لازم را پرداخت نمايند.

تحويل فوري

يكي از نگراني‌هاي شايع در افرادي كه قصد مراجعه به مراكز فروش اقساطي خودرو را دارند؛ اين است كه از ديگران شنيده‌اند تحويل خودرو اقساطي مدت زمان زيادي طول مي‌كشد كه در مواردي درست است. تحويل بلند مدت برخي از مراكز سبب به وجود آمدن اين تفكر شده است و سبب عدم تمايل بسياري نسبت به خريد اقساطي شده است چرا كه پرداختن قسط‌هاي چيزي كه عملاً آن را نداريد و مدام بايد در انتظار آن باشيد براي همه مسئله‌اي به شدت ناخوشايند است. اما جالب است بدانيد در مراكزي نظير سايا خودرو چنين نيست. تحويل فوري و بدون معطلي، حتي تحويل

 

يك ساعته نيز در اين مركز فروش خودرو اقساطي ممكن است و مشتريان مي‌توانند با سرعت هر چه تمام‌تر، خودروشان را تحويل گرفته و در حيني كه از آن بيشترين استفاده و لذت مي‌برند اقساط آن را پرداخت كنند.

تنوع بالا

بسياري تصور مي‌كنند امكان خريد اقساطي تنها مختص خودروهاي داخلي و ساده اي است كه در خيابان روزانه تعداد بالايي را از آنها مي‌بينيم و تنها مي‌توانند با پرداخت نقدي و يك باره صاحب خودروهاي مدل بالا و خارجي شوند. خبر خوش براي سخت پسنداني كه مدل‌هاي بالاتري را براي خريد مد نظر دارند اين است كه سايا خودرو امكان خريد اقساطي را براي انواع خودروهاي داخلي و خارجي فراهم كرده است. به عنوان مثال فروش اقساطي چانگان CS35 يكي از شيك‌ترين و پرطرفدارترين خودروهاي چيني موجود در بازار ايران در سايا خودرو صورت مي‌پذيرد. خودرويي كه كيفيت بالا و ظاهر جذاب آن بسياري از مشتريان را به سمت خود جذب مي‌كند را مي‌توان از سايا خودرو براي همه مزيت‌هاي آن به راحتي خريد.

سايا خودرو

در مطلبي كه خوانديد؛ با مزاياي سايا خودرو به عنوان يكي از بهترين مراكز موجود در حوزه فروش اقساطي خودرو آشنا شديد و احتمالاً مي‌خواهيد بدانيد چگونه مي‌توان به سايا خودرو مراجعه كرد. براي مشاهده خودروها و خريد اقساطي از سايا خودرو مي‌توانيد به سايت آن به نشاني اينترنتي http://www.sayakhodro.com  مراجعه كنيد و خودرو مورد علاقه‌تان را با ويژگي‌هاي شگفت انگيزي نظير امكان پرداخت وجه پس از تحويل، پرداخت حداقلِ پيش پرداخت، تنظيم اقساط ? تا ?? ماهه بنا به شرايط و توانايي پرداخت و همچنين بدون نياز به ضامن، به راحتي بخريد.

 

 

تغذيه براي تناسب اندام مهم است

تغذيه براي تناسب اندام مهم است

 

خوردن يك رژيم غذايي متعادل مي تواند به شما در دريافت كالري و مواد مغذي مورد نياز براي تقويت فعاليت هاي روزانه شما ، از جمله ورزش منظم كمك كند.

 

وقتي صحبت از خوردن غذاها براي تقويت عملكرد ورزشي شما مي شود ، به اين سادگي نيست كه سبزيجات را به جاي دونات انتخاب كنيد. شما بايد انواع مختلف غذا را در زمان هاي مناسب روز بخوريد.

 

با اهميت صبحانه سالم ، ميان وعده هاي ورزشي و برنامه هاي غذايي آشنا شويد.

شروع خوبي داشته باشيد

 

اولين وعده غذايي روزانه شما يك غذاي مهم است.

 

طبق مقاله اي كه در Harvard Health Letter منتشر شده است ، خوردن منظم صبحانه با كاهش خطر ابتلا به چاقي ، ديابت و بيماري هاي قلبي مرتبط است. شروع روز خود با يك وعده غذايي سالم مي تواند به تجديد قند خون شما ، كه بدن شما براي تقويت ماهيچه ها و مغز شما به آن نياز دارد ، كمك كند.

 

خوردن صبحانه سالم به ويژه در روزهايي كه ورزش در دستور كار شما قرار دارد بسيار مهم است. كنار گذاشتن صبحانه مي تواند باعث ايجاد احساس سبكي يا بي حالي در هنگام تمرين شود.

 

انتخاب نوع صبحانه مناسب بسيار مهم است. بسياري از مردم براي شروع روز خود به كربوهيدرات هاي ساده تكيه مي كنند. يك شيريني يا شيريني ساده ساده براي مدت طولاني احساس سيري نمي كند.

 

در مقايسه ، صبحانه غني از فيبر و پروتئين ممكن است براي مدت طولاني تري از عطش گرسنگي جلوگيري كند و انرژي مورد نياز براي ادامه ورزش را تأمين كند.

 

براي خوردن صبحانه سالم اين نكات را رعايت كنيد:

 

    به جاي خوردن غلات حاوي قند تهيه شده از غلات تصفيه شده ، بلغور جو دوسر ، سبوس جو دوسر يا ساير غلات سبوس دار كه داراي فيبر بالا هستند را امتحان كنيد. سپس مقداري پروتئين مانند شير ، ماست يا آجيل خرد شده در آن بريزيد.

    اگر در حال تهيه پنكيك يا وافل هستيد ، مقداري از آرد همه منظوره را با گزينه هاي غلات كامل جايگزين كنيد. سپس مقداري پنير خامه اي را داخل خمير بريزيد.

    اگر نان تست را ترجيح مي دهيد ، نان سبوس دار را انتخاب كنيد. سپس آن را با تخم مرغ ، كره بادام زميني يا منبع پروتئين ديگر جفت كنيد.

 

روي كربوهيدرات هاي مناسب حساب كنيد

 

به لطف رژيم هاي غذايي كم كربوهيدرات ، كربوهيدرات ها بدتر شده اند. اما كربوهيدراتها منبع اصلي انرژي بدن شما هستند. طبق گفته كلينيك مايو ، حدود 45 تا 65 درصد از كل كالري روزانه شما بايد از كربوهيدرات ها تامين شود. اين امر به ويژه اگر ورزش مي كنيد صادق است.

 

مصرف درست كربوهيدرات ها مهم است. بسياري از مردم به كربوهيدراتهاي ساده موجود در شيريني و غذاهاي فرآوري شده تكيه مي كنند. در عوض ، شما بايد بر خوردن كربوهيدراتهاي پيچيده موجود در غلات كامل ، ميوه ها ، سبزيجات و لوبيا تمركز كنيد.

 

ماندگاري غلات كامل از غلات تصفيه شده بيشتر است زيرا آنها را آهسته تر هضم مي كنيد.

 

آنها مي توانند به شما كمك كنند تا مدت طولاني تري احساس سيري كنيد و بدن شما را در طول روز تغذيه كنيد. آنها همچنين مي توانند به تثبيت سطح قند خون شما كمك كنند. سرانجام ، اين غلات با كيفيت داراي ويتامين ها و مواد معدني مورد نياز براي حفظ عملكرد بدن در بهترين حالت است.

براي اطلاعات بيشتر اينجا را كليك كنيد

 

https://www.indiegogo.com/individuals/27551453

https://www.mixcloud.com/OrlaOneal8/

https://qiita.com/OrlaOneal8

https://www.cplusplus.com/user/OrlaOneal8/

https://8tracks.com/orlaoneal8

https://www.reverbnation.com/artist/female587

 

 

 

 

هزينه تعمير كولر گازي در فلوريدا

هزينه تعمير كولر گازي در فلوريدا

هنگامي كه كولر گازي شما براي شما مشكل ايجاد مي كند و نياز به تعمير حرفه اي داريد ، اولين فكر شما به احتمال زياد اين است كه "اين چقدر براي من هزينه دارد؟"

 

هنگامي كه كولر گازي شما براي شما مشكل ايجاد مي كند و شما نياز به تعمير حرفه اي داريد ، اولين فكر شما به احتمال زياد اين است كه "اين چقدر براي من هزينه دارد؟"

 

خوب ، همه چيز بستگي به اين دارد كه مشكل كولر گازي شما چيست. اما مي توانيم بگوييم كه محدوده متوسط ??قيمت تعمير AC در فلوريدا 185 دلار تا بيش از 400 دلار است و قيمت متوسط ??آن 258 دلار است.

 

برخي از عواملي كه ممكن است بر هزينه تعمير AC شما تأثير بگذارد عبارتند از:

 

    نوع گارانتي شما

 

    هزينه تماس خدمات پيمانكار

 

    چه پيمانكار ساعتي هزينه كند يا هزينه ثابت

 

    سن كولر گازي

 

    ايراد از AC چيست

 

بياييد نگاهي دقيق تر به اين عوامل بيندازيم.

عواملي كه بر هزينه تعمير AC تأثير مي گذارد

 

ضمانتنامه

 

2 نوع ضمانت تهويه مطبوع مي تواند هزينه تعميرات AC شما را كاهش دهد:

 

    ضمانت كار. ضمانت كار شما هزينه كار براي تعمير AC شما را پوشش مي دهد. اگر قطعه اي كه نياز به تعمير دارد كمتر از يك سال پيش نصب شده باشد ، اين احتمال وجود دارد كه نصاب قطعه را بدون هزينه تعمير يا تعويض كند. البته طول مدت ضمانت كار شما به پيمانكاري كه انتخاب كرده ايد بستگي دارد. مطمئن نيستيد كه آيا ضمانت كار شما هنوز معتبر است؟ فقط تماس بگيريد و از پيمانكاري كه سيستم/قطعه را نصب كرده است بپرسيد.

 

    گارانتي قطعات. بسته به سازنده ، هزينه برخي از قسمتهاي سيستم AC شما ممكن است از 1 تا 15 سال تحت ضمانت باشد. اكثر وب سايت هاي سازنده داراي سيستم "جستجوي" گارانتي هستند كه بررسي وضعيت ضمانت قطعات را براي شما آسان مي كند. به عنوان مثال ، اگر AC Goodman داريد ، مي توانيد ضمانت خود را در اينجا جستجو كنيد.

 

هزينه تماس خدمات

 

هزينه تماس خدمات ، گاهي اوقات "هزينه سفر" ناميده مي شود ، هزينه اي است كه شما بايد صرف كنيد تا يك متخصص به خانه شما بيايد و سيستم خود را بررسي كند. هزينه خدمات مي تواند از 50 دلار تا 100 دلار متغير باشد.

 

بسته به پيمانكار ، اگر بخواهيد سيستم خود را تعمير كنيد ، ممكن است هزينه خدمات كاهش يابد.

 

هزينه ساعتي در مقابل هزينه ثابت

 

بسته به پيمانكاري كه انتخاب مي كنيد ، ممكن است هزينه تعمير خود را به صورت ثابت پرداخت كنيد يا هزينه ساعتي بپردازيد. در اينجا نگاهي دقيق تر به هزينه ثابت و قيمت ساعتي داريم:

هزينه ثابت

 

فرض كنيد شما با هزينه ثابت 250 دلار موافقت مي كنيد و كار 2 ساعت به طول مي انجامد ، شما 125 دلار در ساعت مي پردازيد. اما اگر همان شغل به دليل شرايط پيش بيني نشده 4 ساعت طول بكشد ، شما فقط 62.50 دلار در ساعت پرداخت مي كنيد.

تهويه نظري   https://tahviehnazari.ir/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1/

 

حالا فرض كنيد كه شما با پرداخت 100 دلار در ساعت براي همان كار موافقت كرده ايد و 2 ساعت طول مي كشد. اين بدان معناست كه شما در پايان 200 دلار پرداخت مي كنيد كه همه چيز گفته شود و اين بدان معناست كه شما در هر ساعت هزينه بهتري پرداخت كرده ايد. اما اگر همان شغل 4 ساعت طول بكشد ، شما 400 دلار به جاي هزينه ثابت 250 دلار پرداخت مي كنيد.

 

بنابراين واقعاً بستگي به پيچيدگي كار دارد كه در نهايت چه هزينه اي پرداخت خواهيد كرد. هر مبلغي را كه پيمانكار شما انتخاب مي كند ، اطمينان حاصل كنيد كه قبل از شروع كار ، قرارداد كتبي ارائه مي دهد.

 

http://www.clubwww1.com/dating/member/blog_post_view.php?postId=6880

https://zdw88.videomarketingplatform.co/vaelg-den-rigtige-hjelm

https://www.video-de.biites.com/north-sails-one-design

https://webinar.swaplanguage.com/mendoza

https://test.smartboxmovingandstorage.com/blog/post/smartblog/2016/01/05/portable-storage-vs.-traditional-storage

https://www.eغير مجاز مي باشدurlaboratorios.com/nuestros-servicios/alimentacion-infantil/pcb-s-similares-a-dioxinas

 

 

سن كولر گازي

 

اگر سيستم AC شما قديمي تر است ، اگر قطعات مورد نياز براي تعمير به سختي پيدا شود ، ممكن است هزينه بيشتري بپردازيد. از طرف ديگر ، اگر AC شما جديدتر است ، قطعات مورد نياز براي تعمير به احتمال زياد از نظر مصرف انرژي بيشتر و در نتيجه گرانتر هستند.

 

ايراد از AC چيست

 

در نهايت ، بزرگترين عامل قيمت ، مشكل سيستم شما است. براي كمك به شما در درك بهتر آنچه كه در نهايت پرداخت مي كنيد ، محدوده قيمت برخي از رايج ترين تعميرات AC را در زير گنجانده ايم.

 

منبع : 

https://replit.com/@tahviehnazari

https://www.misterpoll.com/users/1531532

http://ttlink.com/tahviehnazari

https://weheartit.com/didibe1743

https://letterboxd.com/tahviehnazari/

https://www.ted.com/profiles/29602902/about

https://www.kiva.org/lender/tahviehnazari3331

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2325005

https://audiomack.com/tahviehnazari

https://www.answerpail.com/index.php/user/tahviehnazari

https://disqus.com/by/tahviehnazari/about/

https://www.quora.com/profile/Tahviehnazari

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=tahviehnazari

 

 

 

پربازديدترين سايت تبليغاتي در استان البرز

با درج تبليغ در سايت كرج آگهي ديده شويد.

 

222222_a9m.jpg

شما مي‌توانيد فروشگاه، محصولات و خدمات خود را در سايت كرج آگهي ثبت و از اين طريق به تعداد كثيري از مشتريان معرفي شويد. به طور حتم بهره‌مندي از تبليغات در اين سايت باعث جذب مشتري بيشتر و افزايش درآمد شما مي‌گردد.

درج آگهي در سايت كرج آگهي به دو صورت كاملاً رايگان و ويژه (با تعرفه اي مشخص) به‌راحتي قابل انجام است.

 

?? #تعرفه_آگهي ??

? #آگهي_رايگان ??

?  مشاهده جزئيات بيشتر در سايت كرج آگهي (https://karajagahi.com/)

 

?#آگهي_شبكه‌‌_هاي_اجتماعي ??

? نمايش آگهي در وبسايت + اينستاگرام + كانال تلگرام كرج آگهي

? انتشار 2 استوري در اينستاگرام

? آگهي در كانال تلگرام به مدت 12 ساعت پين مي‌شود.

? نمايش لينك سايت و شبكه‌اجتماعي شما

? آگهي هرگز پاك نمي‌شود.

?? هزينه آگهي: 3?000 تومان

 

? #آگهي_سه_ماهه ??

? نمايش آگهي در وبسايت + اينستاگرام + كانال تلگرام كرج آگهي

? انتشار 3 پست و ? استوري در اينستاگرام

? آگهي در كانال تلگرام به مدت 2? ساعت پين مي‌شود.

? نمايش لينك سايت و شبكه‌اجتماعي شما

? امكان نمايش آگهي در #صفحه_اول_گوگل

? آگهي 3 ماه نگه داشته مي‌شود.

?? هزينه آگهي: 2?0000 تومان

?? هزينه تمديد آگهي: 200000 تومان

 

?#آگهي_شش_ماهه ??

? نمايش آگهي در وبسايت + اينستاگرام + كانال تلگرام كرج آگهي

? انتشار ? پست و 12 استوري در اينستاگرام

? آگهي در كانال تلگرام به مدت ?8 ساعت پين مي‌شود.

? نمايش لينك وبسايت و شبكه‌اجتماعي شما

? امكان نمايش آگهي در #صفحه_اول_گوگل

? آگهي ? ماه نگه داشته مي‌شود.

?? هزينه آگهي (10%تخفيف): ??0000 تومان

?? هزينه تمديد آگهي: ?00000 تومان

 

?? ثبت آگهي از طريق لينك زير????

https://karajagahi.com/ثبت-آگهي

 

فرق دستگاه بخور سرد و گرم

فرق دستگاه بخور سرد و گرم

انواع دستگاه بخور

امروزه دستگاه هاي بخور در دو مدل اصلي توليد و عرضه مي شوند. همان گونه كه مي دانيد، دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور گرم اين دو مدل اصلي هستند. تفاوت عمده و مرز جداسازي آن ها نيز با توجه به دماي بخور توليدي است. كه تاثير عمده اي در خريد دستگاه بخور دارد.

در واقع ميزان سردي و گرمي بخور با توجه به دماي محيط، مهمترين وجه تمايز آن هاست. البته اين دو مدل خود داراي انواع ديگري نيز هستند كه هريك از آن ها ويژگي ها و امتيازات ويژه اي را در اختيار استفاده كنندگان قرار مي دهد. مواردي كه به دقت در ادامه مورد بررسي قرار گرفته است و در قيمت دستگاه بخور تاثير گذار است.

 

 چرا بايد از دستگاه بخور استفاده كنيم؟

تنفس در مكاني كه از رطوبت مناسبي برخوردار است به تسكين بيماري هاي تنفسي و آلرژي كمك مي‌كند. به عنوان مثال رينيت آلرژيك يكي از اين مشكلات تنفسي است كه اغلب با علائمي همچون گرفتگي بيني، تحريك و التهاب بافت‌هاي ظريف و مرطوب مخاط بيني همراه است. كاهش اين التهاب نقش مهمي در تسكين عوارض اين‌گونه حساسيت‌ها دارد. به همين جهت استفاده از دستگاه بخور براي اين دسته از افراد امري ضروري محسوب مي‌شود.

زماني كه بافت‌هاي بيني به اندازه كافي مرطوب باشند، مواد محرك و آلرژي‌زا، توانايي فعاليت نداشته و علائم حساسيت كاهش پيدا خواهد كرد. كشف سطح رطوبت مناسب امر دشواري به نظر مي‌رسد. به اين دليل كه ذرات گرد و غبار و ديگر مواد حساسيت‌زا مانند كپك، در رطوبت كم، توانايي رشد كردن ندارند. در مقابل نيز رطوبت بيشتر براي بافت گلو و مجاري بيني بهتر است. رطوبت هواي خانه يا اتاق شما بايد در يك سطح استانداردي قرار داشته باشد كه نه چندان خشك و نه زياد مرطوب باشد.

k1_fmwc.png

 

  1. بخور سرد

دستگاه بخور سرد  يكي از روش هاي رايج براي افزايش و تأمين رطوبت است. دماي بخور سرد اغلب پايين تر از دماي محيط است و در نتيجه به آن سرد گفته مي شود. همچنين در بخور سرد، آب بخار نمي شود، بلكه طي فرآيندي به توده اي مه مانند و غبارگونه در مي آيد كه سبب افزايش رطوبت هوا مي گردد. دستگاه بخور سرد اغلب در نوع تبخيري و التراسونيك قابل تهيه و خريداري است.

  1. بخور گرم

دستگاه بخور گرم  يكي ديگر از انواع رايج بخور است. در اين مدل، بخور حاصل، دماي بالاتري نسبت به دماي محيط دارد. اين ويژگي علاوه بر تأمين رطوبت مي تواند سبب گرم كردن فضاي اتاق يا محل كار نيز شود. دستگاه بخور گرم نيز داراي دو نوع تبخيري و اولتراسونيك است كه هر يك، ويژگي هاي متفاوتي نسبت به نمونه هاي بخور سرد دارند.

پس از بيان كاربردهاي هريك از انواع بخور سرد و گرم، به بررسي دو نوع پركاربرد آن ها يعني تبخيري و اولتارسونيك و بيان مزايا و معايب هركدام اشاره خواهيم كرد.

دستگاه بخور سرد بهتر است يا گرم؟

هر دو دستگاه بخور سرد و گرم، گزينه‌هاي خوبي براي افزايش رطوبت و كاهش خشكي هوا هستند. اگر در خانه كودك يا حيوان خانگي داريد، خريد دستگاه بخور سرد ، انتخاب مناسب‌تري است. دستگاه‌هاي بخور سرد در رطوبت رساني به هوا به اندازه دستگاه‌هاي بخور گرم مؤثر هستند. تنها نكته‌اي كه نسبت به دستگاه بخور سرد مطرح مي‌شود، پخش شدن ذرات و قطره‌هاي آب در فضاي خانه است. به همين دليل اين قطره‌ها قادر به فراهم كردن زمينه لازم جهت رشد و گسترش باكتري‌ها و قارچ‌ها خواهد شد. با توجه به اين موضوع شستشو و تميز كردن محفظه بخور سرد، از بروز اين مشكل پيشگيري خواهد كرد. با تميز كردن مخزن دستگاه رطوبت ساز از تجمع املاح و رشد باكتري، ميكروب و كپك جلوگيري مي‌شود.

 

طرز كار بخور سرد و گرم:

در بخور گرم معمولا به وسيله يك المنت داخلي، آب موجود در مخزن گرم شده و سپس تبخير مي‌شود. همانطور كه گفته شد، استفاده از اين دستگاه تاثير شاياني بر بهبود علائم سرماخوردگي، آنفولانزا و ساير بيماري‌هاي اين چنيني دارد. باعث روان شدن مخاط و جلوگيري از سرفه خشك نيز مي‌شود.

در بخور سرد هم به روش‌هاي مختلفي بخور نسبتا هم دما يا كمي كمتر و بيشتر از دماي محيط ايجاد مي‌شود. اين فرايند به روش‌هاي گوناگوني صورت مي‌گيرد كه يكي از اين روش‌‌ها فناوري اولتراسونيك است.

بخور سرد اولتراسونيك قطرات آب را به ذرات بسيار ريزي تبديل كرده و در هوا پخش مي‌كند. اين ذرات طراوت و رطوبت كافي را به ميزان مناسبي ايجاد مي‌كنند و تنفس سالم‌تري در فضا صورت مي‌گيرد.

 

كنترل خروجي رطوبت

مي توان رطوبت دستگاه هاي بخور را كنترل كرد و اين كار را از طريق سه متغير انجام مي دهند كه بعضي از آن ها ممكن است دو جا براي اين كار داشته باشند. مي توانيد حالت چرخش را روي حالت روشن يا خاموش قرار دهيد تا در سطح مناسبي قرار بگيرد اما معمولاً افراد آن را روي حالت اتوماتيك مي گذارند.

حمل و نقل راحت

بعضي از دستگاه هاي بخور آب، حجم بسيار كمي دارند و بلند كردن و جابجايي آن بسيار راحت است. در واقع اين دستگاه ها به گونه اي طراحي شده اند كه اگر داخل آن ها را با آب پر كنيد ، باز هم سنگيني زيادي نخواهند داشت و همچنين دو عدد فيلتر در درون آن ها قرار گرفته كه در رطوبت هوا نقش بسيار مهمي دارد.

تنظيمات ميزان صدا

ممكن است كه بعضي از دستگاه هاي بخور داراي صداي خفيفي باشند و اگر اين دستگاه را در اتاق قرار دهيد، ممكن است كه از صداي آن كلافه شويد . مي توانيد شب هنگام آن را روي ضعيف ترين حالت صدا بگذاريد و حتي بعضي از دستگاه هاي بخور نيز مي توانند از طريق تنظيمات ، كاملا بي صدا شوند ، حالت هاي سايلنت كاملا بدون صدا نيستند اما صداي آن ها اصلاً قابل توجه نخواهد بود.

سخن پاياني

يك دستگاه بخورِ سرد و رطوبت ساز خوب، مي‌تواند به شما كمك كند خواب راحتي داشته باشيد و بيشتر احساس سلامتي كنيد. هواي پاك منزل و رطوبت كافي مي‌تواند سوزش چشم‌ها و خشكي گلوي شما را برطرف كند و احساس شادابي در شما به وجود آورد. يادتان باشد اولويت‌هايتان را مشخص كنيد و سپس بهترين دستگاه بخور  را خريداري كنيد.

ما در فروشگاه تجهيزات پزشكي زيمانو بهترين دستگاههاي بخور را براي شما فراهم كرده ايم.