قهوه پايدار: انتخاب هاي سازگار با محيط زيست براي قهوه شما
نقش محوري پلاسينگ در انقلاب بزرگ صنعت تبليغات تبليغات ويديويي
چرا کسب و کار خود را به GlobalTechHarbor بسپارید؟
آلبالو پلو
خواص بادام زمینی برای چاقی صورت
پشم سنگ: قلب تپنده ساندویچ پانل
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی

انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی

با توجه به آب و هوای کشور، وجود وسایل سرمایشی و گرمایشی یکی از نیازهای اصلی هر محیط بسته ای اعم از منزل، محل کار، مدرسه و... می باشد. معمولا در انتخاب وسایل سرمایشی و گرمایشی به مصرف انرژی کم توجه بسیاری می شود. پس از انتخاب و خرید وسایل سرمایشی و گرمایشی نوبت به نصب آن می رسد که نصب این وسایل را می توانید به تاسیسات نوبهار بسپارید. در ادامه به بررسی انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی می پردازیم.

انواع وسایل سرمایشی

وسایل سرمایشی گوناگونی در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها انرژی خاصی را برای کار کردن نیاز دارند. از پر کاربرد ترین وسایل سرمایشی به موارد زیر می توان اشاره کرد.

کولر آبی

یکی از رایج ترین و قدیمی ترین وسایل سرمایشی، کولر آبی است. این نوع کولر قیمت مناسب و بازدهی قابل قبولی دارد.

کولر گازی

یکی دیگر از انواع سیستم های سرمایشی، کولر گازی است. کولر گازی در مناطقی که آب و هوای خشک دارند کارایی زیادی دارد. کولر گازی در مقایسه با کولر آبی از توان سرمایشی بالاتری برخوردار است.

چیلر

چیلر یکی از انواع وسایل سرمایشی می باشد که به عنوان وسیله گرمایشی نیز می توان از آن استفاده کرد.

نصب و تعمیر کلیه وسایل سرمایشی همچون نصب کولر گازی توسط تکنسین های تاسیسات نوبهار انجام می شود.

 

انواع وسایل گرمایشی

وسایل گرمایشی مختلفی در بازار وجود دارند که نصب و تعمیر آنها توسط تکنسین های تاسیسات نوبهار انجام می شود. برخی از رایج ترین وسایل گرمایشی عبارتند از:

بخاری

یکی از معروف ترین سیستم های گرمایشی، بخاری می باشد که در سایزها و مدل های مختلفی ساخته می شود. بخاری نسبت به انواع وسایل گرمایشی هزینه کمتری دارد و نصب و راه اندازی آن آسان است.

پکیج

امروزه از پکیج برای تامین گرمایش محیط استفاده زیادی می شود و می توان گفت یکی از بهترین وسایل گرمایشی پکیج می باشد.

موتورخانه

موتورخانه، بهره وری بالایی دارد و در فضاهای بزرگ همچون مجتمع های مسکونی یا اداری از آن استفاده می شود. نحوه عملکرد موتورخانه به این صورت می باشد که آب در موتورخانه گرم می شود و توسط لوله های مخصوص به واحدها منتقل می گردد.

تاسیسات ساختمانی چیست؟

تاسیسات ساختمانی یکی از نیازهای اصلی و اساسی هر ساختمانی می باشد. به طور کلی تاسیسات ساختمانی شامل مواردی همچون تاسیسات مکانیکی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات بهداشتی، تاسیسات گاز رسانی و تاسیسات استخر می شود که در ادامه به معرفی مختصر آنها می پردازیم. شرکت های تاسیساتی همچون تاسیسات نوبهار وظیفه محاسبه و اجرای تاسیسات ساختمانی را بر عهده دارند. تاسیسات ساختمانی در تاسیسات نوبهار به صورت اصولی و براساس نقشه های مهندسی و معماری طراحی و اجرا می گردد.

تاسیسات مکانیکی

تاسیسات مکانیکی به دو دسته تاسیسات مکانیکی ساختمان و تاسیسات مکانیکی صنعتی تقسیم می شوند. تاسیسات مکانیکی ساختمان شامل سازه های سیستم های داخلی ساختمان می شود که آسایش و راحتی را برای ساکنین ساختان فراهم می کند. تاسیسات مکانیکی صنعتی نیز شامل مورادی همچون تصفیه آب، انتقال آب، انتقال فاضلاب و تولید انرژی می شود.

تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

تاسیسات سرمایشی و گرمایشی یکی از مهمترین بخش های تاسیسات ساختمانی می باشد. تاسیسات سرمایشی وظیفه خارج کردن حرارت و کنترل و بهبود هوای داخل ساختمان را بر عهده دارد. تاسیسات گرمایشی نیز به منظور کنترل و بهبود حرارت در داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

تاسیسات بهداشتی

از اصلی ترین و مهمترین تاسیسات بهداشتی ساختمان به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • لوله کشی آب مصرفی ساختمان
  • لوله کشی فاضلاب ساختمان
  • لوله کشی آب انشعابی از کف

تاسیسات گاز رسانی

یکی از مهمترین و اصلی ترین وظایف تاسیسات گاز رسانی، توزیع سوخت های گازی میان واحدهای ساختمان می باشد.

تاسیسات استخر

تاسیسات استخر شامل تمامی مراحل نصب و راه اندازی استخر می باشد. تاسیسات استخر به بخش های مختلفی تقسیم می شود که مهمترین آنها عبارتند از:

  • سیستم گردش آب
  • سیستم کنترل کننده مواد شیمیایی
  • سیستم گرمایشی
  • سیستم برقی روشنایی

خدمات تاسیسات نوبهار

تاسیسات نوبهار با سال ها سابقه در زمینه نصب و راه اندازی وسایل سرمایشی و گرمایشی و تاسیسات ساختمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مشاوران ما به صورت رایگان در تماس باشید.

در آمیختگی مسائل روانشناسی و حقوقی

در آمیختگی مسائل روانشناسی و حقوقی

علم روانشناسی و علم حقوق یک شاخه تخصصی و کاربردی روانشناسی است، با موضوعاتی سر و کار دارد که روانشناسی و قانون را به یکدیگر پیوند‌ می‌دهد، غالباً در مجازات و جلوگیری از جرم و جنایت‌ها نقش ایفا‌ می‌کند و بر خود مجرمین و جنایتکاران متمرکز‌ می‌باشد.

روانشناسی قانونی هماهنگ کننده نظریه‌های روانشناسی و بیماری شناسی الزم برای اجرای کیفر قانونی است.

بعضی از روان شناسان دارای مدرک تخصصی در زمینه ی روانشناسی قانونی هستند، اما بیشتر آن ها روانشناسانی هستند که دارای مدرک دکتری یا دکترای تخصصی روانشناسی می باشند. این روانشناسان ممکن است در هر دو زمینه ی حقوق مدنی یا جنایی فعالیت کنند.

روانشناسی قانونی و یا پزشکی قانونی یک حوزه تخصصی نسبتاً جدید در علم روانشناسی می باشد. در حقیقت، روانشناسی قانونی توسط انجمن روانشناسی آمریکا در سال 2001  و به طور رسمی به عنوان یک رشته تخصصی در حوزه روانشناسی معرفی شد.

با این وجود ریشه های این رشته به زمان تاسیس اولین آزمایشگاه روانی توسط وونت در لایپزیگ آلمان بر می گردد. به علت تمایل دانشجویان به تحصیل در این رشته، امروزه این رشته علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

فروید که رسالت خویش را در عرصه تشکیل شخصیت کودک به پایان رسانید در یکی از مطالب حقوقی خود، همه را متوجه ساخت که تا زمانی که ما خانواده‌های تربیت یافته نداشته باشیم، فرزندان تربیت یافته نداریم. و محیط خانواده یک عامل اصلی و کلیدی در رفتار مجرمانه کودک در زندگی اجتماعی اوست.

کار روان شناسان در مطالعه روی شخصیت، سازگاری، نحوه تربیت سبب شد تا روان پزشکان با استفاده از پرسش نامه‌های خود بتوانند شخصیت مجرم را چه در لحظات اولیه زندگی و چه بعد از آن بشناسند.

از یک روانشناس قانونی خواسته می شود تا در هر موردی یک  وظیفه خاص را انجام بدهد؛ به عنوان مثال، از او خواسته می شود بررسی کند که یک مظنون از نظر روانی دارای اختلال می باشد که مرتکب این جرم شده است یا نه.

https://0rz.tw/lv3zN

 https://v.gd/UYWalS

بر خلاف آنچه در روانشناسی بالینی و دیگر رشته ها رخ می دهد، یعنی مراجعان با اختیار خود به روانشناس مراجعه می کنند، روانشناس قانونی با افرادی سر و کار دارد که با میل و اختیار خودشان نزد او نیامده اند؛ که همین مورد می تواند کار ارزیابی، تشخیص و درمان را بسیار دشوارتر کند چرا که برخی از مراجعان عمداً در برابر تلاش برای کمک مقاومت می کنند. در یک مجله آنلاین به راحتی مشکلاتی راببینید که در این مجلات به آنها رداخته شده است.

نگاهی به قانون در مورد مجرمانی که کنترلی روی رفتار خود ندارند

ماده 150 قانون مجازات اسلامی مقرر می‌دارد: «هرگاه مرتکب جرم در حین ارتکاب، مجنون باشد یا در جرائم موجب تعزیر پس از وقوع جرم مبتلا به جنون شود چنانچه جنون و حالت خطرناک مجنون با جلب نظر متخصص، ثابت و آزاد بودن وی مخل نظم و امنیت عمومی باشد به دستور دادستان تا رفع حالت خطرناک در محل مناسب نگهداری می‌شود.

شخص نگهداری شده یا خویشاوندان او می‌توانند در دادگاه به این دستور اعتراض کنند که در این صورت، دادگاه با حضور معترض، موضوع را با جلب نظر کارشناس در جلسه اداری رسیدگی می‌کند و با تشخیص رفع حالت خطرناک در مورد خاتمه اقدام تأمینی و در غیر این صورت در تأیید دستور دادستان، حکم صادر می‌کند.

این حکم قطعی است ولی شخص نگهداری شده یا خویشاوندان وی، هرگاه علائم بهبود را مشاهده کردند حق اعتراض به این حکم را دارند. این امر مانع از آن نیست که هرگاه بنا به تشخیص متخصص بیماری‌های روانی، مرتکب، درمان شده باشد برحسب پیشنهاد مدیر محل نگهداری او دادستان دستور خاتمه اقدام تأمینی را صادر کند.

بیشتر بخوانید : بیوگرافی بازیگران خارجی

ماده 202 قانون آیین دادرسی کیفری مقرر می‌دارد‌: «هرگاه بازپرس در جریان تحقیقات احتمال دهد متهم هنگام ارتکاب جرم مجنون بوده است، تحقیقات لازم را از نزدیکان او و سایر مطلعان به عمل می‌آورد، نظریه پزشکی قانونی را تحصیل می‌کند و با احراز جنون، پرونده را با صدور قرار موقوفی تعقیب نزد دادستان می‌فرستد.

در صورت موافقت دادستان با نظر بازپرس، چنانچه جنون استمرار داشته باشد شخص مجنون بنابر ضرورت، حسب دستور دادستان به مراکز مخصوص نگهداری و درمان سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتقل می‌شود.

مراکز مذکور مکلف به پذیرش می‌باشند و در صورت امتناع از اجرای دستور دادستان، به مجازات امتناع از دستور مقام قضایی مطابق قانون مجازات اسلامی محکوم می‌شوند.

 

https://twitter.com/ahmedal03612913/status/1619585632438996995

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScR1LOSiWXS7W2zDYFlBIUMcLkDe2yORvMdZSyICGQPK-pCbA/viewform

https://www.crypto-city.com/profile-17683/?link-id=20574

https://www.pinterest.com/pin/901775525368302859

https://demo.themesgrove.com/themes/tutorque/forum/activity/p/256866 /

https://www.acityexplored.com/activity/p/469928 /

https://sociallawy.com/story3283955/%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/357155 /

https://www.deshraag.org/activity/p/694859

 

آشپزی مناسب چطور به کمک سلامت ما می آید

آشپزی مناسب چطور به کمک سلامت ما می آید

در این پست به نقش آشپزی و تاثیر آن بر سلامت  و زیبایی پوست و مو و روان می پردازیم . نقش تغذیه در سلامتی و رشد بدن، اهمیت وجود برخی مواد مغذی برای بدن است. ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئینها، آن اندازه ضروری است که در تغذیه و سلامت سلولهای مغز دخالت دارند. بر این اساس می توان با استفاده از تغذیه مناسب، از بروز برخی نارساییهای عصبی و روانی انسان، پیشگیری کرد.

در پایان روز کاری پراسترس به چیزی برای خالی کردن ذهنمان نیاز داریم و به ویژه آشپزی ایرانی به ما کمک می کند از تنش و استرس رها شویم. وقتی آشپزی می کنیم، کاری فیزیکی انجام می دهیم و از روال معمول روزانه خود خارج می شویم و خستگی ذهنی مان را برطرف می کنیم.

 

آشپزی به تمام توجه ما نیاز دارد؛ وقتی کره یا شکر را وزن می کنیم یا تخم مرغ ها را می زنیم، آرام تر می شویم. آشپزی اثری مانند مراقبه دارد، زیرا باید سرعت خود را کم کنیم و متمرکز شویم. در پایان که نتیجه کار را می بینیم هم احساس آرامش بیشتری می کنیم.

هنگام آشپزی باید تمرکز داشته باشید و فرایند آشپزی را کنترل کنید و این تمرکز موجب دورنگه‌داشتن ذهن از افکار منفی و نامطلوب می‌شود. آشپزی کمی شبیه مراقبه است و برای درمان بعضی از بیماری‌های روانی مفید است. شما با وبگردی و سر زدن به مجله آنلاین می توانید اطلاعات و اگاهی بیشتری پیدا کنید. چون در مجلات اینترنتی آنلاین مطالب فراوانی برای آگاهی به صورت روز منتشر می شود.

 

البته بعضی از اختلالات خلقی مانند افسردگی انرژی و اشتهای فرد را کاهش می‌دهند و تشویق‌کردن او به آشپزی دشوارتر می‌شود. با این حال مطالعات نشان داده‌اند که آشپزی موجب بهبود سلامت روان بسیاری از افراد می‌شود. این تا?ثیر آشپزی وقتی برای دیگران غذا می‌پزید، افزایش چشمگیری می‌یابد.

 

در مطالعات مشخص شده است که رژیم‌های غذایی سرشار از مواد مغذی (شامل مقادیر زیادی از سبزیجات برگ‌سبز تیره، حبوبات، ماهی‌های چرب و توت‌ها) درمان اختلالات خلقی را راحت‌تر می‌کنند. البته واکنش همه به غذا یکسان نیست. عدم‌تحمل بعضی از غذاها و میکروبیوم‌های روده بر واکنش‌ها و در نتیجه خلق‌وخوی ما تأثیر می‌گذارند.

از آشپزی خودتان لذت ببرید

فرآیند پخت و پز و پخت نه تنها خلق و خو را بهبود می بخشد، احساس رضایت حاصل از دیدن محصول نهایی به طور طبیعی باعث افزایش شادی می شود.

شما چیزی ملموس ایجاد کرده‌اید که می‌توان از آن لذت برد و به اشتراک گذاشت.

این به شما احساس موفقیت خاصی می‌دهد.

اینکه توانستید محصولی را خودتان تولید کنید.

آنی گورتون، روان‌شناس، می‌گوید که نتیجه آشپزی چیزی فراتر از احساس موفقیت است.

آشپزی می‌تواند نیاز عاطفی به هدف و معنای زندگی را برای ما برآورده کند.

http://gg.gg/133793

https://bit.ly/3RuZUQv

آشپزی کاری است که به ترکیبی از چندین مهارت نیاز دارد.

درک، برنامه ریزی، توجه به جزئیات، استفاده از حافظه و تخیل، مهارت، خلاقیت و سبک.

بله سبک هم در این موضوع دخیل است.

شاید بتوان گفت که آشپزی مانند اثر انگشت شما منحصر به فرد است.

به این خاطر که هر آشپزی سبک خود را در کار خود و آشپزخانه خود دارد.

شما هیچ وقت نمی‌توانید دو پیتزا از یک نوع که توسط دو آشپز متفاوت درست شده اند را با طعم یکسان داشته باشید.

این علاوه بر خلاقیت آن ها به خاطر سبک آن ها در تهیه پیتزا است.

در برنامه های فراوانی در سراسر جهان به افراد دچار اختلالات خلقی و سایر مشکلات کمک می کنند که به عنوان بخشی از درمانشان آشپزی کنند؛ این روش آشپزی درمانی (therapeutic cooking) نامیده می شود. دانشمندان ثابت کرده اند که آشپزی درمانی اثرات مثبتی بر اجتماعی شدن، عزت نفس، کیفیت زندگی و احساسات دارد.

بیشتر بخوانید : دکوراسیون داخلی

آشپزی به افراد کمک می کند روی یک کار تمرکز کنند و این می تواند به آنها احساس قدرت و کنترلی را بدهد که ممکن است خارج از آشپزخانه و در زندگی روزمره شان از آن برخوردار نباشند.

دستورهای آشپزی آسان موجب اضطراب نمی‌شوند و تمرکز را بالا می‌برند. طبق مطالعه‌ای در سال ????، خلاقیت و شادی را نیز افزایش می‌دهند. در این مطالعه که رفتار و اقدامات ??? نفر از نزدیک بررسی شد، پژوهشگران مشاهده کردند وقتی این افراد کارهای کوچک معنی‌دار و آرامش‌بخشی مانند آشپزی را انجام می‌دهند، شادتر هستند.

دانشمندان تصور می‌کنند که خلاقیت آشپزی موجب می‌شود افراد احساس کنند اعتمادبه‌نفس و توانمندی بیشتری دارند و این با نتایج پژوهش‌های فراوان انجام‌شده درباره تا?ثیر خلاقیت بر احساس شادی مطابقت دارد.

جنبه دیگر آشپزی که برای سلامت روان مفید است، آشپزی کردن برای دیگران است. پژوهش نشان داده است که در بسیاری از فرهنگ ها آشپزی نوع دوستانه (Altruistic cooking) راهی برای ایجاد پیوند با دیگران است؛ شما آشپزی می کنید تا نشان دهید به دیگران اهمیت می دهید. جشن بگیرید و دیگران را خوشحال کنید یا صرفا شکمشان را سیر کنید.

واورزونک می گوید: آشپزی می تواند دری برای ارتباط و پیوند باشد. هیچ تردیدی وجود ندارد که غذا افراد را کنار هم جمع می کند. برای کسی که در برقراری روابط اجتماعی مشکل دارد، به اشتراک گذاشتن غذای خانگی با دیگران می تواند تا?ثیر زیادی داشته باشد. بازخورد مثبت و صرفا دیدن اینکه دیگران از غذای شما لذت می برند، تشکر می کنند و برای آنچه پخته اید ارزش قائل هستند، تا?ثیر قدرتمندی بر بازسازی تصور شما از ارزش و اهمیت خود دارد.

https://faheemkhatri.blogspot.com/2023/01/blog-post_28.html

https://sites.google.com/view/dkfsdjfs-hsdf-sif-hsuf-s/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/3820107

https://medium.com/@lenigek669/%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%AF-3731ee20d707

https://seo119.wordpress.com/2023/01/29/%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d9%85%d8%a7-%d9%85%db%8c-%d8%a2%db%8c%d8%af /

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post497810097 /

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/c27328fc-8801-364f-c91e-afd2228c2521/d6b65764a602f9ebdd6c6fa35a7af6dd

https://app.box.com/s/9l2s27c3fgvp7qbkb5ry3w3rv8gta21r

https://telegra.ph/%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%AF-01-29

چگونه با راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد کارآفرینی کنیم؟

عنوان: چگونه با راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد کارآفرینی کنیم؟

 

به گزارش خبرگزاری گسترش با استناد به منابع شرکت کارمانیا طب راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد یکی از پولسازترین کارهایی بوده است که در چند سال اخیر در کشور رونق گرفته است که در این مقاله قصد داریم کارآفرینی از طریق راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد و راه اندازی کلینیک زیبایی را برای شما شرح دهیم

کارآفرینی و توسعه ی اقتصاد خانواده ها همیشه در اولویت دولت ها و کشورهای در حال توسعه بوده است. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

دولت ها همواره با وعده های افزایش درآمد خانوارها روی کار آمده و همیشه از کارافرینی و کارآفرینان استقبال میکنند زیرا کارآفرین بخشی از زحمات دولت را برای ایجاد شغل در کشور میکاهد.

راه اندازی کلینیک زیبایی یکی از پولسازترین حوزه هایی است که سالهای اخیر در کشور رونق گرفته و مورد توجه کارآفرینان نیز بوده است حال ما سعی داریم بگوییم که چگونه میتواند با راه اندازی کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد کار آفرینی کرد و از این طریق به کسب درآمد پرداخت.

 

کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست؟ 

 

تعاریف زیادی برای مفهوم کارآفرینی و کارآفرین وجود دارد که میتوان از مهمترین و زیباترین آن به تعریف ریچارد کانتیلون بسنده کرد

ریچارد کانتیلون اقتصاددان فرانسوی-ایرلندی قرن ?? و ?? میلادی، عصاره‌ی اصلی کارآفرینی را در ریسک کردن می‌داند.

او کارآفرینی را این گونه تعریف میکند:

کسی که کسب و کاری را سامان می‌دهد و ریسک این کار را می‌پذیرد. به این امید که از این ریسک کردن، سودی به دست آورد.

 

کارآفرین حوزه زیبایی کیست و کارآفرینی در صنعت زیبایی چگونه است؟ 

 

طبق تعریف بالا کارآفرین صنعت زیبایی کسی است که میتواند یک کلینیک زیبایی و لیزر را راه اندازی و تجهیز کند و ریسک آن را بپذیرد و بتواند از آن به درآمد برسد تا بتواند به تعدادی از افراد که مشغول فعالیت در آن مرکز زیبایی یا لیزر هستند، حقوق بدهد.

تجهیز کردن کلینیک زیبایی و لیزر و مدیریت آن کاری تخصصی و حرفه ای میباشد که در این مقاله از این کار به عنوان کارآفرینی نام برده ایم، توسط شرکت های اندکی در کشور انجام میشود که شرکت کارمانیا طب یکی از این شرکت ها میباشد که کارآفرینان زیادی توسط این شرکت به تجهیزات و دستگاه های روز دنیا دسترسی دارند

این تعریفی مختصر از کارآفرینی در صنعت زیبایی و لیزر موهای زائد بود که در ادامه سعی داریم به شما آموزش دهیم که چگونه میتوانید با راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد یک کارآفرین موفق در شهر خود و یا کشور عزیزمان شوید

 

 

چگونه با راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد کار آفرینی کنیم؟ 

 

شرکت کارمانیا طب چندین سال است در حوزه واردات دستگاه های لیزر موهای زائد و سایر دستگاه های زیبایی و لیزری در حال فعالیت و کارآفرینی در سطح اول کشور میباشد که کلینیک های لیزر موهای زائد بسیاری در کشور تجهیز و مشاوره داده است که باعث اشتغال تعداد زیادی از هموطنانمان شده است

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای از بین بردن موهای زائد از روش های سنتی استفاده نمیشود و دستگاه های لیزر جای مراکز اپیلاسیون، مومک و... را گرفته اند و این موضوع یک فرصت برای ایجاد شغل و کار آفرینی شده است که شرکت کارمانیا طب همواره به افرادی که علاقمند بودند که در حوزه زیبایی کارآفرینی کنند و فعالیت خود را آغاز کنند کمک کرده تا بهترین و مجهزترین مراکز زیبایی و لیزر را راه اندازی کنند و از آن به درآمدهای قابل توجهی برسند و تعداد زیادی شغل ایجاد کنند

شما با همکاری با یک پزشک و تجهیز کردن محل خود به یک دستگاه لیزر موهای زائد به همین راحتی میتوانید یک مرکز لیزر موهای زائد راه اندازی کنید که در کمترین حالت 3 تا 5 نفر میتوانند در این مرکز فعالیت کنند و شما برای حداقل 3 نفر ایجاد شغل کنید

چه بسا در حال حاضر برخی مراکز لیزر و زیبایی در کشور وجود دارند که بالای 50 نفر را به صورت مستقیم و حدود 100 نفر را به صورت غیر مستقیم دارای شغل کرده اند.

 

دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟ 

 

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش هایی است که در دنیای امروز برای از بین بردن این موهای زائد استفاده می شود. روش هایی مانند اپیلاسیون، مومک، اصلاح با تیغ و غیره، هیچ کدام به خوبی لیزر کار نمی کنند. در روش‌های سنتی، فولیکول مو هدف نیست، بلکه فشار اصلی روی پوست است و آسیب زیادی به پوست وارد می‌کند.

دستگاه لیزر موهای زائد با تاباندن اشعه لیزر بر روی پوست و نفوذ اشعه به پوست باعث از بین رفتن فولیکول های مو در زیر پوست میشود که این موضوع باعث حذف دائمی مو در نقاط مختلف بدن میشود.

دستگاه لیزر کندلا و دستگاه لیزر تیتانیوم که توسط شرکت کارمانیا طب به ایران وارد میشوند را میتوان جزء بهترین دستگاه های لیزر مو در دنیا دانست.

 

 

 

چگونه از طریق دستگاه لیزر موهای زائد درآمد کسب کنیم؟ 

 

در ایالات متحده، لیزر بدن برای نواحی کوچکتر مانند زیربغل یا لب بالایی می تواند بین 60 تا 160 دلار برای هر جلسه لیزر موهای زائد هزینه داشته باشد. برای مناطق بزرگتر، هزینه هر درمان می تواند به 800 دلار برسد. وقتی آن را در شش یا هشت ضرب کنید. (چون افراد برای لیزر موهای خود حداقل 6 تا 8 جلسه باید برای لیزر بدن خود به مرکز مراجعه کنند.) مقدار قابل توجهی دریافت خواهید کرد.

در ایران لیزر نواحی کوچک چند صد هزار تومان و برای نواحی بزرگ و کل بدن تا چند میلیون تومان هزینه دارد.

این مقادیر برای مشتریان بسیار ارزان تر و دائمی تر از اپیلاسیون است. این امر باعث شده است که بسیاری از افراد جامعه لیزر موهای زائد را به اصلاح و اپیلاسیون ترجیح دهند و همانطور که می دانید روز به روز بر تعداد این افراد افزوده می شود و این موضوع می تواند برای صاحبان کلینیک عالی و سودآور باشد.

راه اندازی مراکز لیزر موهای زائد در ایران از منطق اقتصادی بسیار خوب و عالی برخوردار بوده و بازدهی نسبتا خوبی نیز دارد، شرکت کارمانیا طب می تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند.

با راه اندازی یک مرکز لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم میتوانید یک بازگشت سرمایه عجیب و غریب را تجربه کنید زیرا قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت کارمانیا طب تقریبا استثنایی بوده که به صاحبین کسب و کار این فرصت را میدهد که با کمترین قیمت مرکز لیزر خود را راه اندازی کنند.

 

معرفی شرکت کارمانیا طب برای مشاوره راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد

 

شرکت کارمانیا طب بزرگترین و بهترین شرکت واردکننده تجهیزات لیزری و زیبایی و پزشکی در ایران میباشد که نمایندگی دستگاه لیزر تیتانیوم در ایران میباشد

شرکت کارمانیا طب تامین کننده کالا برای سایت دیجیکالا، ترب و ایمالز میباشد که جز معتبرترین سایت های فروشگاهی در ایران میباشند.

شرکت کارمانیاطب با تجهیز صدها کلینیک در کشور رتبه نخست فروش دستگاه لیزر موهای زائد را در کشور به خود اختصاص داده است که این موضوع باعث شده است کلینیک های زیادی در کشور زیر نظر این شرکت شروع به فعالیت کنند.

مشاوران شرکت کارمانیا طب تمامی سرمایه گذاران، پزشکان و افراد علاقه مند به راه اندازی مراکز زیبایی را مشاوره میدهند که در این مسیر به موفقیت برسند تا خود بتوانند فروش بیشتری را در کشور تجربه کنند، همانطور که تا کنون تمام مراکزی که با این شرکت کار میکنند به فکر توسعه و راه اندازی شعبه جدید هستند

 

https://baamardom.ir/202935/

https://www.jesarat.com/sherkat-karmania/

 

بهترین راه های جذب فالوور در اینستاگرام

بهترین راه های جذب فالوور در اینستاگرام

 

خیلی از افراد همیشه به دنبال راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام هستند تا بتوانند نسبت به رقبا دنبال‌کننده بیشتری داشته باشند و در راه رسیدن به هدف‌شان موفق‌تر باشند. اگر می‌خواهید راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام را بدانید، جای درستی آمدید. در این مقاله که توسط پورتال جامع مهندسین ایران تهیه شده، بهترین روش برای جذب فالوور در اینستاگرام به شما آموزش داده می شود. با ما همراه باشید.

راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام

برای افزایش فالوور مواردی را برای شما در ادامه آورده‌ایم که برحسبِ تجربه? واقعی و الگوریتم‌های اینستاگرام آزموده شده‌اند و درصد موفقیت آن‌ها بسیار بالاست. ما تمام مواردی را که شامل جذب فالوور در اینستاگرام ‌می‌شوند، به دو دسته تقسیم‌بندی کرده‌ایم:

  • روش‌های ارگانیک و رایگان: افزایش فالوور از طریق محتوا و تعامل با کاربر
  • روش‌های غیرارگانیک و پولی: افزایش فالوور از طریق تبلیغات

(چنانچه می‌خواهید سایت های دریافت فالور رایگان اینستاگرام مشاهده کنید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

افزایش فالوور واقعی از طریق محتوا و تعامل

این روش بر خلاف، روش تبلیغاتی، هزین? زیادی برای‌تان ندارد. در ضمن، اگر در انجام این روش‌ها ثابت‌قدم باشید، نتایج فوق‌العاده‌ای نصیب پیجتان می‌شود و کسب‌وکارتان را تکان اساسی می‌دهد.

 

?. بیوی پیج خود را برای دسترسی افراد بهینه کنید

بیوی اینستاگرام شما به فالوورهای بالقوه می‌گوید که شما چه کسی هستید، کسب‌وکار شما در چه حوزه‌ای است و امیدوارید مردم پس از بازدید از پروفایل شما چه اقدامی انجام دهند؛ بنابراین از همه? آن ??? کاراکتر برای توضیحات نهایت استفاده را ببرید.

بیو اینستاگرام شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • ارزشی که ایجاد می‌کنید؛
  • توضیح واضحی از کار یا بیزینسی که انجام می‌دهید؛
  • ویژگی‌های خاص برند؛
  • اقدام به عمل (خرید، اطلاعات بیشتر، تماس با ما و غیره)؛
  • قراردادن لینک‌های مهم (این لینک می‌تواند لینک شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل واتساپ یا لینک وب‌سایت شما باشد.)

توجه: به‌جای اینکه فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود را در بیو اینستاگرام خود قرار دهید، به دنبال‌کنندگان بالقوه تصویر واضحی از آنچه در صورت فالو کردن شما می‌توانند انتظار داشته باشند، ارائه دهید.

?. به‌طور مداوم پست بگذارید

فراموش نکنید که ثبات، یک عنصر کلیدی برای جذب فالوور در اینستاگرام است. اگر پست‌های شما با استفاده از یک تقویم محتوایی به‌صورت منظم و هدفمند منتشر شوند، علاوه بر اینکه باعث ایجاد تعامل بهتر با مخاطبان می‌شود، الگوریتم اینستاگرام هم پست‌های شما را نزدیک به بالای فید فالوورهایتان نشان می‌دهد.

مطالعه‌ای در سال ???? روی ?? صنعت نشان می‌دهد که کسب‌وکارها به‌طور میانگین در هفته، چهار پست اینستاگرامی را به اشتراک می‌گذارند. توصیه ما به شما این است که تا جای ممکن حداقل یک‌ بار در روز پست بگذارید؛ البته مطمئن شوید که در این روند کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنید.

برندهایی که روال منظمی برای پست‌گذاری دارند، بهترین نتایج را می‌بینند. ارسال پست بیشتر لزوماً به معنی نرخ تعامل بالاتر نیست. روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که هم‌راستای خواسته و نیاز مخاطب شما باشد.

طبق مطالعه? Tailwind، پروفایل‌هایی که روزانه پست می‌کنند، چهار برابر بیشتر از آن‌هایی که کمتر پست می‌گذارند، فالوورهای اینستاگرام را جذب می‌کنند.

?. بهترین زمان را برای انتشار پست در اینستاگرام پیدا کنید

واقعیت این است که هیچ پاسخ واضحی برای اینکه چه زمانی در اینستاگرام پست بگذارید تا به بیشترین تعداد افراد برسید وجود ندارد؛ اما اگر اکانت‌ بیزینسی دارید، با استفاده از تجزیه‌و‌تحلیل اینستاگرام به‌صورت رایگان، می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی از آن دریافت کنید.

ابتدا از Instagram Insights استفاده کنید تا بفهمید چه زمانی مخاطبان شما آنلاین هستند. روی دکمه «Insights» از پروفایل بیزینسی اینستاگرام خود ضربه بزنید، به «Total followers» بروید؛ از آنجا، به پایین بروید تا بیشترین زمان فعالیت مخاطبان خود را ببینید.

این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که محتوای شما چه زمانی بیشترین بازخورد را دارد. به‌عنوان مثال، یک ویدیوی دستور پخت غذا به‌صورت گام‌به‌گام، ممکن است در خارج از ساعت‌های کاری بهتر عمل کند؛ زیرا افراد تمایل بیشتری به آشپزی دارند. از طرف دیگر، یک پست کافی‌شاپ ممکن است حوالی ساعت ? بعدازظهر به‌خوبی دیده شود. وقتی مردم دچار رکود بعدازظهر می‌شوند.

طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت ? صبح تا ?? ظهر و ساعت ? تا ? بعدازظهر در روزهای هفته است.

توصیه می‌کنیم برای اینکه زمان مناسب برای جذب فالوورهای بیشتر را پیدا کنید،، چند وقت زمان‌های مختلف را امتحان کرده و نتایج را اندازه‌گیری کنید. اینطوری بعد از مدتی بهترین زمان پست‌گذاری را برای بیزینس خود پیدا می‌کنید.

d3_d5jt.png

?. با طرز کار اکسپلور آشنایی پیدا کنید

در اهمیت اکسپلور همین بس که وقتی پست شما این قابلیت را داشته باشد که به اکسپلور راه پیدا کند، علاوه بر آنکه میلیون‌ها نفر آن را می‌بینند، ممکن است توسط هزاران نفر هم فالو شوید.

اگر محتوای جذابی تولید کنید که افراد بیشتری با آن درگیر شوند و واکنش مثبتی نسبت به آن داشته باشند، احتمال اینکه پست شما به اکسپلور راه پیدا کند زیاد است. برای بیشتر دیده شدن در اکسپلور، موقع تولید محتوا این موارد را رعایت کنید:

  • از کاور جذاب برای ویدیوها و همین طور عکس‌های باکیفیت و توجه برانگیز برای پست‌ها استفاده کنید.
  • موضوعاتی را به چالش بکشید که دغدغه? بسیاری از مخاطبانتان باشد و برایشان مفید و آموزنده است.
  • پست‌های سرگرم‌کننده تولید کنید.

?. محتواهایی با قابلیت اشتراک‌گذاری بالا ایجاد کنید

وقتی پای جذب فالوور در اینستاگرام در میان باشد، تولید محتوایی که قابلیت اشتراک‌گذاری بالا دارد، به این روند سرعت می‌بخشد. از دیگر راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام، تولید محتواهایی است که آدم‌ها آن‌ها را دوست دارند و با دوستان، همکاران یا اعضای خانواده‌شان به‌اشتراک می‌گذارند.

محتواهایی مثل میم‌های متداول، نقل‌قول‌های الهام‌بخش و پست‌هایی که به‌صورت حرفه‌ای آموزش می‌دهند، همگی قالب‌هایی هستند که امتحان خودشان را پس داده‌اند. این پست‌ها به‌سرعت ویروسی شده و راهی اکسپلور می‌شوند. از این فرصت می‌توانید استفاده کنید تا افراد بیشتری را با خود همراه کنید.

?. Reels را در ترکیب محتوای خود بگنجانید

ریلزها از آن نوع محتواهایی هستند که به‌دلیلِ جذابیت و محبوبیتی که بین کاربران اینستاگرام دارند، به‌سرعت و به‌راحتی دست‌به‌دست می‌شوند. با این ابزار می‌توانید به مخاطبان هدف جدید دسترسی پیدا کنید و تعداد فالوورهای‌تان را از این طریق نیز بیشتر کنید..

فقط یک نکته؛ سعی کنید در ریلز، به‌جای فروش محصولات یا محتوای صرفا آموزشی، نکات مربوط به صنعت خود را ارائه دهید و افراد را سرگرم کنید.

https://t.ly/BhxWg

http://s.ecmaps.de/YRGxd

برای کسب بهترین نتایج:

  • از کلمات کلیدی و هشتگ‌ها در کپشن Reels خود استفاده کنید که محتوای ویدیوی شما را دقیقاً توصیف می‌کنند؛
  • از موزیک‌های پرطرفدار استفاده کنید؛
  • Reelsهای خود را کوتاه و سریع بسازید.
  • محتوای اورجینال ایجاد کنید.
  • برای بینندگانی که بدون صدا تماشا می‌کنند، کپشن اضافه کنید.
  • هدفتان فیلم‌برداری باکیفیت بالا باشد.
  • از پشت‌صحنه ویدیو به اشتراک بگذارید.
  • ترندها را در اینستاگرام و تیک‌تاک شناسایی کنید. با این کار این شانس را دارید که Reelsهای شما ویروسی شوند و در مقابل افراد جدید قرار بگیرند.

 

?. روی یک استراتژی هشتگ سرمایه‌گذاری کنید

هشتگ‌ها در جاهای مختلفی کاربرد دارند؛ اما در اینستاگرام اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. هشتگ‌های مناسب می‌توانند تصویر شما را در معرض دید حجم زیادی از مخاطبان هدف شما قرار دهند و به نظر نمی‌رسد کاربران اینستاگرام مانند سایر شبکه‌ها از هشتگ خسته شوند. با یافتن هشتگ‌هایی که برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد، شروع کنید. نمونه هشتگ : مهندسی ، مهندسی کامپیوتر

اگر از هشتگ‌های محبوب اینستاگرام در عکس‌های خود استفاده کنید، احتمال اینکه به کاربران جدید دسترسی پیدا کنید و کشف شوید بسیار بیشتر است؛ همچنین هشتگ یافتن محتوای شما را برای افرادی که عبارات خاصی را جستجو می‌کنند، آسان می‌کند.

شما می‌توانید ایده‌های هشتگ را از رقبا یا اکانت‌های مشابه تقلید کنید؛ اما در نهایت، بهتر است گروه‌هایی از هشتگ‌های خود را ایجاد کنید که به حساب خاص شما مربوط می‌شوند. همچنین اگر هر یک از کلیدواژه‌های موردنظر خود را مستقیماً در برنامه اینستاگرام جستجو کنید، می‌توانید هشتگ‌های مرتبط بیشتر و محبوبیت آن‌ها را بیابید.

?. محتوای خود را از عکس‌ها به‌سمت ویدیوی بیشتر ببرید

ویدیوها این روزها شانس بیشتری برای جذب فالوور در اینستاگرام ایجاد می‌کنند؛ به این دلیل که ویدیوها تعامل بیشتری را برمی‌انگیزد و مخاطبان از تماشای ویدیو لذت بیشتری می‌برند و آن را به اشتراک می‌گذارند؛ بنابراین از این محتوا در پیج خود بیشتر استفاده کنید و با ساخت ویدیوهای متنوع سلیقه? مخاطبان خود را بسنجید.
اگر هم می خواهید ویدیوهای شما بیشتر دیده شوند، حتما زیرنویس را به آن‌ها اضافه کنید؛ چون اکثر افراد دوست ندارند با صدای بلند مخصوصا در مکان‌های عمومی، ویدیو تماشا کنند.

 

?. محتوای تولیدشده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) هر نوع محتوایی مانند ویدیوها، عکس‌ها، نظرات، صدا و موارد دیگر) است که طرفداران یا دنبال‌کنندگان شما آن را تولید می‌کنند. این یک ابزار ضروری در گنجینه? بازاریابی شما برای بالا بردن فالوور اینستاگرام است.

محتوای UGC، افرادی را نشان می‌دهد که از محصولات یا خدمات شما، در زندگی واقعی استفاده کرده‌اند و حالا، داستانی برای نقل کردن دارند. این رابط? ایجاد شده بین برند شما و انسان‌ها، باعث ایجاد تعامل، اعتماد و وفاداری می‌شود.

طبق تحقیقات Olapic، امروزه اگر مشتری‌‌ها قبل از خرید، عکسی از محصول را ببینند که توسط مشتری‌های قبلی به اشتراک گذاشته شده، 56 درصد بیشتر احتمال دارد که آن را بخرند.

برای مثال، Gopro را در نظر بگیرید. محتوای پیج اینستاگرامش اکثرا از عکس‌هایی است که افراد با دوربین‌های این برند گرفته‌اند و آن را منتشر می‌کنند.

??. مسابقه اجرا کنید

یکی از ترفندهای جذب فالوور اینستاگرام همین برگزاری مسابقه‌هاست. با این کار، با یک تیر چند نشان می‌زنید؛ یعنی چه؟

یعنی علاوه بر آنکه مخاطبان خود را سرگرم می‌کنید و تعامل پیج خود را بالا می‌برید، پیج‌تانرا برای الگوریتم اینستاگرام هم مطلوب جلوه می‌دهید. همین روند باعث دیده‌شدن بیشتر پیج شما می‌شود و به‌طور بالقوه، مخاطبان بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

متداول‌ترین این مسابقه‌ها که اکثر پیج‌‌ها هم به آن روی می‌آورند، تشویق مخاطبان به تگ‌کردن دوستان و فالو کردن پیج‌شان است. اینکه اجرای مسابقه در چه حد و جوایز به چه صورت باشند را بودجه و اهداف شما تعریف می‌کند. به همین راحتی می‌توانید تعامل با پیج خود را بالا ببرید و جذب فالوور در اینستاگرام داشته باشید.(چنانچه می‌خواهید درباره قرعه کشی در اینستاگرام از بین کامنت‌ها و لایک‌ها بیشتر بدانید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

??. در کپشن دنبال‌کننده‌های بیشتری بخواهید

افزودن کپشن به پست‌ها، به تعامل بیشتر منجر می‌شود. شما می‌توانید تا ???? کاراکتر را به کپشن اضافه کنید که شامل هشتگ و ایموجی هم می‌شود.

به یاد داشته باشید که افراد فید اینستاگرام خود را سریع اسکرول می‌کنند؛ بنابراین جلب توجه کاربر با چند کلمه اولیه بسیار مهم است. اینستاگرام برای ابتدای کپشن که می‌تواند یک تیتر جذاب باشد، استفاده از ??? کاراکتر یا کمتر را توصیه می‌کند و اگر بیش از ??? کاراکتر باشد، کاربر باید برای خواندن ادامه? آن روی «بیشتر» کلیک کند. می‌توانید هر دو شکل کوتاه و بلند کپشن را بر اساس پست خود امتحان کنید و ببینید نتایج به چه صورت است.

چیزی که مهم است و عامل جذب فالوور می‌شود، قرار دادن دعوت به عمل (Call To Action) در کپشن است. از اینکه گاهی از مخاطبان خود بخواهید شما را دنبال کنند نترسید.

??. با میکرو اینفلوئنسرها مشارکت کنید

اگر نمی‌خواهید برای بازاریابی برند خود، به اینفلوئنسر مشهور پول زیادی بپردازید، با میکرو اینفلوئنسرها که از چند صد تا چند هزار دنبال‌کننده دارند، همکاری کنید و کمپین‌های تاثیرگذار برگزار کنید. شما با این کار به مخاطبان بالقوه دسترسی پیدا می‌کنید.

این اینفلوئنسرهای کوچک افرادی هستند که واقعاً از برند شما حمایت می‌کنند و به آن اعتقاد دارند و به‌راحتی می‌توانند فالوورهای خود را به دنبال کردن شما هدایت کنند.

میکرو اینفلوئنسرها شاید فالوورهای کمتری نسبت به ماکرو اینفلوئنسرها داشته باشند، ولی تعامل بالایی با دنبال‌کنندگان خود دارند؛ تا جایی که توصیه‌ها و پیشنهاداتشان به‌شدت پذیرفته می‌شود. خیلی از آن‌ها در قبال اهدای کالایی از محصولات و خدماتتان، این کار را برای شما انجام می‌دهند که این یعنی شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه، فالوور جذب کنید.

 

??. از رقبای خود یاد بگیرید

حتما دقت کرده‌اید که اکسپلور هر اکانتی با دیگری متفاوت است. مواردی که به شما در اکسپلور نشان داده می‌شود، به پیج‌هایی بستگی دارد که آن‌ها را فالو کرده‌اید. بیایید از این قضیه به نفع خود استفاده کنید. می‌پرسید چطور؟

سعی کنید بیشتر برندهایی را فالو کنید که در حوزه? تخصصی شما هستند تا در اکسپلورتان از آن نوع پست‌ها بیشتر ببینید و با پیج‌های بیشتری در این زمینه آشنایی پیدا کنید. دسترسی به پیج‌های رقبا برای شما دو مزیت دارد:

با دیدن پست‌های اکسپلور رقیبان خود، می‌توانید ایده بگیرید که چه نوع پست‌هایی تولید کنید که به اکسپلور راه یابید. در باب این موضوع به یاد سخن پیکاسو بیفتید: هنرمندان بد کپی می‌کنند، هنرمندان خوب می‌دزدند.
مزیت دیگر، تعامل با آن پیج‌ها و حتی مخاطبانشان است. می‌توانید با لایک و کامنت با مخاطبانشان تعاملی سازنده برقرار سازید و آن‌ها را با خود همراه کنید.

??. با مخاطبان خود درگیر شوید

اگر واقعاً می‌خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، باید طرفداران خود را در یک گفت‌وگو درگیر کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی شخصی محتوای شما را می‌بیند، به این معنی نیست که در حال حاضر شما را دنبال می‌کند. اگر فرصتی برای تعامل با یک فالوور بالقوه دارید، باید از آن استفاده کنید. هر کامنت فرصتی برای به دست آوردن یک فالوور جدید (یا حفظ فالوور فعلی) است؛ بنابراین مطمئن شوید که به هر کامنتی که دریافت می‌کنید، پاسخ می‌دهید.

در ضمن فقط منتظر نباشید تا فالوورهای شما گفت‌وگو را شروع کنند. فرصت‌های تعامل را خودتان ایجاد کنید. از استیکرهای اینستاگرام مانند باکس سوالات و نظرسنجی در استوری اینستاگرام استفاده کنید. خلاصه اینکه سعی کنید این رابطه را حفظ کنید.

??. اکانت اینستاگرام خود را در کانال‌های مختلف تبلیغ کنید

اگر به دنبال راه‌های اضافی برای جذب فالوور در اینستاگرام هستید، تبلیغ متقابل اکانت خود در پلتفرم‌های دیگر عالی است.

از طریق وب‌سایت یا هر شبکه? اجتماعی که بخشی از استراتژی بازاریابی شما است و حتی خبرنامه ایمیل، پادکست یا هر پلتفرم دیگر، افراد را به اینستاگرام خود هدایت کنید. وب مستر ها در این باره خیلی می تواننده کمک و راهنما باشند.

 

??. نتایج خود را تجزیه‌وتحلیل کنید

در کنار تمام این روش‌ها، ضروری است که بتوانید عملکرد خود و مخاطبان را تجزیه‌و‌تحلیل کنید و بر اساس نتایج به دست آمده، استراتژی جدیدی برای پیجتان در نظر بگیرید. یکی از ساده‌ترین راهکارها برای تحلیل پیج اینستاگرام، استفاده از بخش Insights اینستاگرام به‌صورت رایگان است.

نکته: نیازی نیست روی شاخص‌هایی مانند لایک و کامنت به‌تنهایی وسواس داشته باشید. در عوض «Engagement Rate» که نرخ تعامل مخاطبان را با شما نشان می‌دهد، موضوع مهم‌تری است.

منبع: www.pjmi.ir

http://faheemkhatri4.bloggersdelight.dk/2022/11/17/10-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c-%d9%be%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8/

https://biiut.com/read-blog/22232

https://theomnibuzz.com/%db%b8-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%a8-%d9%be%d8%b1%d8%b7%d8%b1%d9%81%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7/

https://www.click4r.com/posts/g/6948672/

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/8-rshth-mhndsy-bh-trtyb-prtrfdrtryn-h-dr-yrn

http://y8space.com/members-2/faheemkhatri4/activity/4947445/

https://wordsmith.social/faheemkhatri4/8-rshth-mhndsy-bh-trtyb-prtrfdrtryn-h-dr-yrn

https://www.homify.co.uk/ideabooks/9110298

https://postheaven.net/8o8z3cel4u

https://mayempire.com/read-blog/115440