قهوه پايدار: انتخاب هاي سازگار با محيط زيست براي قهوه شما
نقش محوري پلاسينگ در انقلاب بزرگ صنعت تبليغات تبليغات ويديويي
چرا کسب و کار خود را به GlobalTechHarbor بسپارید؟
آلبالو پلو
خواص بادام زمینی برای چاقی صورت
پشم سنگ: قلب تپنده ساندویچ پانل
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

ترمووود در دكوراسيون داخلي

ترمووود در دكوراسيون داخلي 

ويژگي‌هاي ترمووود چيست؟

اين متريال رطوبت بسيار كمتري را نسبت به چوب معمولي دارد. در اين روش از هيچ ماده‌ي شيميايي استفاده نمي‌شود و طريقه توليد آن كاملاً طبيعي مي‌باشد. همين موضوع سبب مي‌شود تا كاملاً سازگار با محيط زيست بوده و براي انسان هيچ ضرري نداشته باشد. استفاده از متريال‌هاي پلاستيكي و شيميايي قطعاً سازگار با محيط‌زيست و بدن انسان نيست. برخي از بيماري‌هاي موجود به دليل همين ناسازگاري بين متريال و انسان‌ها مي‌باشد. استفاده از ترموود مي‌تواند طبيعي بودن محيط خانه را به ارمغان آورد. 

چوب ترمووود داراي رطوبت بسيار پايين‌تري از چوب معمولي است و رطوبت آن حدود ?? درصد كمتر از چوب معمولي مي‌باشد. همين موضوع سبب مي‌شود تا هجوم حشرات و لانه سازي آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنين در ترمو ووود امكان كپك زدن نيز وجود ندارد. مقاومت بالاي آن در برابر پوسيدگي و كپك زدن سبب شده است تا نقش چوب ترمووود در دكوراسيون داخلي ساختمان بسيار كاربردي باشد. اين متريال در برابر گرما و سرما نيز بسيار مقاوم مي‌باشد. همين مقاومت سبب استفاده از آن در جاهاي مختلف ساختمان شده است.

مي دانيم كه اغلب فلزات رساناي گرما هستند و به راحتي هواي گرم و سرد را به داخل ساختمان انتقال مي‌دهند در صورتي كه از چوب ترموود در نماي خارجي و يا موارد داخلي استفاده شود، گرما و سرما به ميزان كمتري به داخل محيط انتقال داده خواهد شد. اغلب افراد در فصول سرد و گرم سال دغدغه‌هاي زيادي براي متعادل سازي دماي خانه را دارند. با استفاده از ترمووود مي‌توانيد دماي محيط را متعادل‌تر سازيد.

طول عمر اين متريال نسبت به طول عمر ساير مواد بيشتر و بهتر است. شما مي‌توانيد از اين چوب به مدت طولاني استفاده كنيد و هزينه‌هاي اضافي براي تغيير متريال انجام ندهيد. اين متريال سبك بوده و وزن زيادي ندارد. همچنين ويژگي سازگاري آن با محيط زيست و قابل بازيافت بودن سبب شده است تا بعد از گذشتن چند سال محيط زيست توانايي بازيافت اين متريال را داشته باشد. 

ترموود در دكوراسيون داخلي

ترموود در دكوراسيون داخلي

استفاده از ترمووود در دكوراسيون داخلي (اتاق پذيرايي)

يكي از فضاهايي كه در آن مي‌توان از ترمووود استفاده كرد اتاق پذيرايي است. ايده‌هاي مختلف و گوناگوني براي استفاده چوب ترمووود در دكوراسيون داخلي ساختمان وجود دارد. به عنوان مثال در برخي از دكوراسيون‌ها از ترمو وود براي دكور كردن قسمتي از سقف استفاده مي‌شود. وجود چوب در قسمتي از سقف پذيرايي مي‌تواند جلوه‌ي زيبا و منحصر به فردي را در فضا ايجاد نمايد. استفاده از اين متريال در اتاق پذيرايي باعث مي‌شود تا حس طبيعي و طبيعت در فضا افزايش يابد.

ايده‌ي ديگري كه مي‌توان از ترموود در آن استفاده كرد، ديوار مي‌باشد. يعني شما مي‌توانيد يكي از ديوارها را به طور كلي با اين چوب پوشش دهيد. اين ديوار مي‌تواند ديوار پشتي مبلمان و يا تلويزيون باشد. سقف و ديوار اتاق پذيرايي از جمله موارد بسيار كاربردي در استفاده از اين متريال مي‌باشد.

كفپوش يكي ديگر از استفاده‌هاي ترموود در دكوراسيون داخلي

استفاده از چوب ترمو به عنوان كفپوش ايده‌اي عالي است كه مي‌توان از آن استفاده زيادي در دكوراسيون داخلي كرد. پوشش كف ساختمان از دغدغه‌هاي بسياري از افراد مي‌باشد. سراميك و يا پاركت داراي معايبي هستند كه نمي‌توان به راحتي از آن‌ها استفاده نمود، لذا سازگاري كامل و مناسبي با بدن انسان ندارند. سراميك در فصل‌هاي سرد سال بسيار نامناسب بوده و سبب كاهش دماي ساختمان مي‌شود. همچنين باعث ايجاد مشكلات جسمي در بدن افراد مي‌گردد. در اين نوع ساختمان‌ها حتماً بايد از كفش و پاپوش در خانه استفاده كرد. 

پاركت نيز داراي معايب ديگري است. مقاومت پاركت به طور قابل قبولي نيست و سازگاري كاملي با بدن انسان ندارد. استفاده از چوب ترمو به عنوان كفپوش مي‌تواند سلامتي و زيبايي را به ارمغان آورد. در صورت استفاده از اين كفپوش دماي كف ساختمان هميشه متعادل بوده و مي‌توان به راحتي و بدون استفاده از كفش روي آن راه رفت. چوب سازگاري كامل با بدن انسان دارد و كمتر موجب ناراحتي‌هاي جسمي مي‌گردد.

بالكن از جمله موارد استفاده چوب ترمو در دكوراسيون داخلي

 بالكن، تراس و روف گاردن نيز از جمله موارد دكوراسيون داخلي هستند كه ترمووود در آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. فضاي تراس مي‌تواند مانند محيطي باشد كه هر روز در آن اعضاي خانواده اقدام به استراحت و يا تفريح مي‌كنند. با استفاده از ترمووود در طراحي تراس و روف گاردن مي‌توانيد اوقات خوش و بهتري را بگذرانيد. مي‌توانيد آفتاب گيري و حمام آفتاب را در بالكن خود تجربه نماييد. به دليل سازگاري ترمووود با بدن افراد به راحتي مي‌توانيد بر روي آن نشسته و يا دراز بكشيد. در صورتي كه از بالكن به عنوان محل بازي كودكان استفاده مي‌نماييد، بدون هيچ نگراني مي‌توانيد آن‌ها را مشغول بازي ببينيد. البته بهتر است محافظ‌هاي لازم در اين مكان وجود داشته باشد.

 

آشنايي با انواع تلفن برنزي

آشنايي با انواع تلفن برنزي

تلفن برنز يك دستگاه مخابراتي براي انتقال صدا است كه از آلياژ برنز ساخته شده است. برخي از افراد از تلفن برنزي هم به عنوان وسيله ارتباطي و هم به عنوان دكوراسيون منزل استفاده مي كنند. ارتباط با ديگران يكي از مهمترين مسائل زندگي است. دلايل زيادي براي برقراري ارتباط وجود دارد و هر فرد به بهانه هاي مختلف با ديگران ارتباط برقرار مي كند. يكي از وسايل ارتباطي در جامعه امروز تلفن است. اين تلفن ها همچنين در انواع مختلف بي سيم و بي سيم توليد و ارسال مي شوند. تلفن هاي خانگي بايد در جايي قرار بگيرند كه افراد بيشتر وقت خود را در آن مي نشينند. از آنجا كه زنان بيشتر از تلفن خانه استفاده مي كنند ، ترجيح مي دهند تلفن روميزي را نزديك آشپزخانه قرار دهند. برخي از اين گوشي ها علاوه بر كاركرد ، جنبه زيبايي نيز دارند. اين گوشي ها علاوه بر كاركرد خود ، به عنوان دكوراسيون منزل نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. تلفن برنز نيز يكي از پركاربردترين نمونه ها در خانه ها است. براي آشنايي با انواع تلفن برنزي با ادامه اين مقاله كه توسط فروشگاه برنز نوين تهيه شده است همراه باشيد.

تلفن برنزي به تلفن برنجي نيز معروف است. از تلفن برنجي به عنوان تلفن ثابت در خانه ها و ادارات استفاده مي شود. تلفن برنز معمولاً به سبك كلاسيك ساخته مي شود و براي اين منظور در برخي از مراكز به آن تلفن برنز كلاسيك نيز مي گويند. تلفن هاي برنزي به صورت تلفن هاي روميزي برنزي و تلفن هاي برنزي ايستاده ساخته مي شوند. براي افرادي كه فضاي لازم براي قرار دادن تلفن ايستاده برنزي را دارند ، توصيه مي شود از تلفن برنزي ايستاده استفاده نمايند. زيرا تلفن ايستاده برنزي جلوه و نماي بيشتري نسبت به تلفن هاي برنزي روميزي دارد. شما مي توانيد با تلفن ايستاده برنز نوين گوشه اي از سالن پذيرايي خود را به خوبي تزئين نماييد. براي آنهايي كه فضاي كافي براي تلفن ايستاده برنزي ندارند، تلفن روميزي برنزي طرح كلاسيك توصيه مي شود. تلفن روميزي كلاسيك برنزي را مي توان روي ميز تلفن يا بر روي اپن آشپزخانه قرار داد. برخي ترجيح مي دهند از تلفن برنزي فقط به عنوان دكوراسيون منزل استفاده كنند و زيبايي خانه خود را چند برابر كنند.

 

c5_l3n5.jpg

 

تلفن برنزي زيبايي منحصر به فرد خود را دارد. استفاده از تلفن برنز مي تواند جلوه اي مجلل و مجلل به دكوراسيون منزل شما ببخشد. مي توانيد از تلفن برنز هم به عنوان وسيله ارتباطي و هم به عنوان دكوراسيون استفاده كنيد. زيرا صدا در گوشي هاي برنزي و فلزي معمولاً پيچ خورده و منعكس مي شود. بنابراين ، براي افرادي كه نگران اين بازتاب صدا هستند ، توصيه مي شود از يك تلفن برنزي فقط به عنوان يك دكوراسيون استفاده كنند.

بسياري از مردم فقط به سبك دكوراسيون قديمي و كلاسيك علاقه دارند و اغلب خانه خود را با وسايل قديمي تزئين مي كنند، اين افراد به نوعي عاشق سبك كلاسيك در دكوراسيون هستند. اين سبك ها به خاطر خاص بودن، معمولاًً هزينه هاي زيادي خواهد داشت. اگرچه دكوراسيون كلاسيك گران است ، اما شيك، زيبا و بسيار چشم نواز مي باشد.

تلفن هاي برنزي كلاسيك از جمله وسايل تزئيني هستند كه چشم همه را به خود خيره مي كنند. تلفن هاي برنزي كلاسيك داراي طرح هاي زيادي هستند كه در مدل هاي روميزي ايستاده با دكمه يا انگشت در دسترس هستند. تلفن هاي برنزي كلاسيك زيادي توسط برنز نوين عرضه مي شود كه تلفن هرمي، مربع و دايره اي شكل نمونه هايي از آن ها مي باشد. تنوع در طرح و رنگ تلفن برنزي بسيار بالاست و مي توان انواع تلفن برنزي را بسته به سليقه و سبك دكوراسيون خود تهيه نمود.

برخي نيز تلفن برنز را به عنوان تلفن برنجي مي شناسند. از آنجا كه برنج يك آلياژ نرم و انعطاف پذير است ، در ساخت تلفن هاي برنزي استفاده نمي شود. بنابراين استفاده از كلمه تلفن برنجي صحيح نيست و بهتر است از عنوان تلفن برنزي براي آن استفاده شود. از آنجا كه برخي از قسمتهاي بدنه و دسته تلفن برنز از برنج ساخته شده است ، نمي توان عنوان تلفن برنجي را به تلفن روميزي برنزي داد. براي اين منظور ، ما هميشه از كلمه تلفن برنزي استفاده مي كنيم و از عنوان تلفن برنجي استفاده نمي كنيم.

فروشگاه برنز نوين عرضه كنند چندين نمونه از تلفن هاي روميزي و ايستاده برنزي مي باشد. برخي از تلفن هاي برنزي داراي پايه بلند و ايستاده هستند و برخي ديگر به عنوان تلفن هاي روميزي برنزي عرضه مي شوند. تلفن برنز ايستاده پايه سنگي نمونه اي از تلفن برنز ايستاده است. نمونه هايي از تلفن هاي برنز روميزي شامل موارد زير است. تلفن روميزي برنزي با طرح هرمي ، تلفن روميزي با طرح مربع و تلفن برنزي گرد برخي از نمونه هاي توليد شده هستند. قيمت تلفن روميزي برنزي كه از برنز ساخته شده است نيز قيمت مناسبي دارد و مي تواند در اكثر خانه هاي ايراني جاي خود را پيدا كند.

فروشگاه برنز نوين در كنار فروشگاه هايي ديگر مانند ديجي كالا و باسلام و ... محصولات مختلف برنزي و برنجي را عرضه مي نمايد. در اين بين فروشگاه برنز نوين داراي مزيت هاي خوبي مي باشد كه به چند نمونه از آنها اشاره مي نمايم. ضمانت اصالات كالا از مهم ترين ويژگي هاي فروشگاه برنز نوين مي باشد كه خيال خريداران محترم را نسبت به اصل بودن جنس راحت مي كند. ارسال فوري و رايگان به سراسر كشور و ضمانت سلامت ارسال از ديگر مزاياي فروشگاه برنز نوين مي باشد. كيفيت بالا و قيمت مناسب نيز جزو ويژگي هاي خوب فروشگاه برنز نوين محسوب مي شود. فروشگاه برنز نوين داراي شعبه حضوري در استان تهران مي باشد و شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره 09026210810 تماس حاصل فرماييد. همچنين براي ديدن كليه محصولات عرضه شده كافي است به آدرس اينترنتي فروشگاه برنز نوين به نشاني https://bronzenovin.com مراجعه فرماييد.

 

 

 


 

 

ماسك جديد PAVAN با رنگ خاكستري

ماسك جديد PAVAN با رنگ خاكستري

 

شركت پاوان طب يكي از توليد كننده هاي نسبتا جديد اما بسيار حرفه اي در زمينه توليد ماسكهاي پزشكي سه لايه اي در ايران است. اين شركت فعاليت خود را از زمان كرونا آغاز كرده است. اما در همين مدت كم توانسته با توليد كالاهايي بسيار تخصصي و با كيفيت بالا سهم زياد و به نسبت خوبي از بازار را از آن خودش كند. شركتي كه ماسكهايي بهداشتي و با فيلتراسيون خوب را به بازار وارد كرده است. محصولاتي بسيار متنوع كه حق انتخاب را هم براي مشتريان بيشتر كرده اند.

 

ماسك طوسي رنگ محصول جديد اين شركت است كه با استقبال خوبي رو به رو شده است. محصولي با رنگ خاص خاكستري جذاب كه به خاطر زيبايي و متفاوت بودنش بسيار هم مورد استقبال واقع شده است. طرفدارن اين ماسك جديد و با رنگ متفاوت هم خانم ها و هم آقايان بوده اند. گفتني است كه لايه هاي رنگي اين ماسك بهداشتي و استاندارد هستند و هيچ تفاوتي با ماسكهاي سفيد توليد شده توسط همين شركت ندارند.

 

اين محصول كش طوسي رنگ و جالبي دارد كه با رنگ بدنه ماسك و لايه رويي آن هماهنگ شده است و همين هم جذابيت و زيبايي محصول را دو چندان كرده است. همين ويژگي ساده باعث شده اين محصول روي صورت به زيبايي قرار گيرد و ظاهر و شكلي خاص و متفاوت داشته باشد.

 

لايه ملت بلوني استفاده در اين محصول از ملت بلون سفيد رنگ و با ضخامت بالاست كه فيلتراسيون بسيار عالي دارد و به راحتي مي تواند باعث جلوگيري از مشكلات و بيماري هاي با راه انتقال تنفس شود. اين محصول به خاطر فيلتراسيون خيلي خوبي كه دارد حتي براي بيمارستان ها هم قابل استفاده است. اگر در شرايط كرونايي به دنبال محصولي با خاصيت فيلتر كنندگي خوب مي گرديد اين محصول مي تواند يك انتخاب متفاوت براي شما باشد. محصولي با فيلتراسيون خوب كه ظاهري جديد و زيبا هم دارد.

 

فيكسر بيني نرم و منعطف استفاده شده در اين ماسك همانند ديگر ماسكهايي كه شركت پاوان طب تا به حال توليد كرده است بسيار راحت است. به شما اين اجازه را مي دهد كه با يك بار حالت دادن به كمك يك دست آن را شبيه به شكل بيني خود حالت دهيد و به راحتي قسمت بالايي ماسك خود را فيكس كنيد و باعث كاهش وارد شدن جريان هوا از بالاي ماسك شويد. فيكسري كه نمي شكند و در بين لايه هاي ماسك قرار گرفته است و هرگز بيرون نخواهد آمد.

 

براي بدنه اين ماسك اندازه 17.5 در 9.5 كه بهترين و استانداردترين سايز بدنه ماسك است استفاده شده است. لايه هاي اسپان باند و ملت بلوني در اين اندازه براي بدنه و قسمت اصلي ماسك در نظر گرفته شده اند. در هر طرف ماسك پليسه هايي قرار دارد. اين پليسه ها باعث مي شوند در زمان استفاده از ماسك به دليل گرد شدن آن با آن راحت باشيد. اين پليسه ها گردي خيلي خوبي را ايجاد مي كنند و باعث راحتي دهان و بيني در زير ماسك مي شوند.

 

شركت پاوان براي توليد ماسكهايش از روش پرسي و حرارتي استفاده كرده است. روش اولتراسونيك كه در آن بدون هيچ دخالتي ماسكها يكي پس از ديگري بيرون مي آيند. در اين روش تمامي ميكروب ها نيز حتي اگر وارد لايه ها شده باشند در حرارت بالا از بين مي روند و ماسك كاملا بهداشتي از دستگاه خارج مي شود. حتي كش و ديگر لايه ها به كمك اين دستگاه و همراه با حرارت بالا به هم وصل مي شوند. ماسكها در بسته بندي هاي جعبه اي 50 عددي براي استفاده عرضه مي شوند. در هر جعبه تعداد پنجاه عدد ماسك روي هم قرار گرفته شده است.

 

اين محصول مانند ديگر ماسك هاي پيشين عرضه شده توسط شركت پاوان طب داراي نشان سيب سلامت و تاييديه هاي لازم است. اين علامت ها را به راحتي مي توانيد روي جعبه حاوي محصول مشاهده كنيد. اين نشانه ها نشان مي دهند كه در مراحل توليد محصول استانداردهاي لازم رعايت شده است. همچنين لايه ها و اجزاي ماسك ويژگي هاي مهم و لازم را دارند و از نظر استاندارد بهداشتي و پزشكي تاييد مي شوند. اين محصول با اين همه نشان و استاندارد انتخاب را براي شما راحت كرده است. به راحتي مي توان به آن اطمينان كرد و آن را حتي براي حفاظت در برابر كرونا مورد استفاده قرار داد.